دانلود بازی Firewatch برای PC

5/5 - (3 امتیاز)

در سال ۱۹۸۸ حادثه آتش‌سوزی عظیمی در پارک ملی «یلو استون» (Yellowstone) واقع در ایالات متحده رخ داد که بزرگترین آتش‌سوزی تاریخ این پارک و یکی از عظیم‌ترین حوادث مرتبط با این موضوع در تاریخ لقب گرفت. حادثه‌ای که در نهایت با وجود فعالیت بیش از ۹۰۰۰ آتش‌نشان و ده‌ها هلی‌کوپتر و ۱۲۰ میلیون دلار هزینه (معادل ۲۴۰ میلیون دلار در روزگار فعلی) به اتمام رسید و ۳۶% از این پارک عظیم را هم تحت نفوذ خود قرار داد. البته داستان بازی ارتباط مستقیمی با این حادثه ندارد و از آن تنها به عنوان یک منبع الهام و آغازگر ماجراهای فایرواچ استفاده می‌کند. سال ۱۹۸۹ است، آمریکا همچنان با مشکلات حاصل از آتش‌سوزی یلو استون دست و پنجه نرم می‌کند و نگرانی‌های زیادی بابت وقوع حوادث مشابه وجود دارد و در این میان بازیکن نقش فردی به نام هنری را برعهده می‌گیرد. هنری با صداپیشگی ریچ سامر (بازیگر سریال Mad Men) روزهای سختی را تجربه می‌کند و برای فرار از خاطرات بد و مشکلاتی که با همسرش داشته است، تصمیم می‌گیرد به محیط آرام و دنج جنگل پناه ببرد و برای مدتی نقش یک آتش‌نشان را ایفا کند.

Firewatch PC-CODEX

|آپدیت Firewatch.Update.1.and.2-CODEX اضافه شد|

 

Firewatch-pc-cover

 

هرچند او جزو آتش‌نشان‌های ماهر و با سابقه نیست ولی در مدت سه ماهی که وظیفه کنترل آتش جنگل را برعهده دارد، با حوادث مختلفی روبرو می‌شود و در این راه از همه توانایی‌ها و وسایل خود به خوبی استفاده می‌کند. هنری در جنگل ملی «شوشونی» در ایالت «وایومینگ» کار خود را آغاز می‌کند و تنها همکار او در این زمینه، مقام مافوق‌اش یعنی «دلایلا» با صداپیشگی سیسی جونز است (کسی که در بازی‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده) و این دو از طریق ارتباط بی‌سیم با یکدیگر در ارتباط هستند. در مواقع مختلف این دلایلا است که با هنری تماس می‌گیرد و او را در جریان خبرها و حوادث قرار می‌دهد، ولی بازیکن هم توانایی ارتباط برقرار کردن با او را دارد و می‌تواند در بعضی موارد با گزینه‌های پیش فرض به صحبت با دلایلا بپردازد. البته گزینه سکوت هم در دسترس خواهد بود که معانی خاص خود را دارد. همچنین قابلیت بازگشت به عقب و انتخاب دیالوگ‌های متفاوت وجود نخواهد داشت و بازیکن با هر انتخاب خود، بازی را در مسیر مورد نظر به جلو می‌برد. البته فایرواچ از آن دست عناوینی نیست که داستانی شاخه شاخه با پایان‌های متنوع داشته باشد، بلکه این انتخاب‌ها بیشتر روی گیم‌پلی به صورت لحظه‌ای و روابط دو کاراکتر تأثیر می‌گذارند و نحوه مقابله بازیکن با راز و رمزهای جنگل و کشف اتفاقات را تغییر می‌دهند.

 

هنری در طول بازی با اتفاقات مختلفی مواجه می‌شود. برای مثال ممکن است از دور دودی را ببیند و بعد از حرکت به سمت مورد نظر، متوجه شود که قضیه تنها به چند جوان خوش‌گذران مربوط می‌شود که برای تفریح به جنگل آمده‌اند و بعد از روشن کردن آتش، از آنجا رفته‌اند. یا صداهای عجیبی را بشنود و با سرعت به سمت صدا بدود و با راکونی روبرو شود که مشغول دست و پنجه نرم کردن با غذای خود است. ولی همیشه هم اوضاع به این آرامی نیست و هنری در طول بازی با افراد مرموزی روبرو خواهد شد که اهداف خاص خود را دارند و با حالتی تهدیدآمیز از دوردست او را زیر نظر گرفته‌اند، یا حتی با تخریب پناهگاه هنری مشکلات زیادی برای او ایجاد می‌کنند. گشت و گذار در محیط و رسیدن به اهداف بدون استفاده از نقشه و قطب‌نما راحت نخواهد بود و بازیکن مجبور است در موارد مختلف از این دو وسیله استفاده کند و مختصات هدف مورد نظر را تشخیص دهد. همچنین در بخش‌های مختلفی از محیط صندوق‌هایی وجود دارند که بازیکن با باز کردن آن‌ها به وسایل مورد نظر برای انجام مأموریت مانند طناب و چراغ قوه دسترسی پیدا می‌کند و حتی مواردی مثل شکلات و تنقلات دیگر هم در این صندوق‌ها موجود هستند که در مواقع نیاز توسط هنری مصرف می‌شوند. در کنار این‌ها تنوع خوبی هم در نحوه انجام مأموریت‌ها وجود دارد و برای مثال بعد از برخورد با جوان‌هایی که آتش روشن کرده‌اند، می‌توانید با ملایمت آن‌ها را متوجه اشتباه خود کنید یا با اتخاذ تصمیم سخت‌تری وسایل آن‌ها مثل ضبط صوت را از بین ببرید تا درس عبرتی به آن‌ها داده باشید.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or higher 64bit
Processor: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 450 or higher with 1GB Memory
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی

Firewatch-screenshots Firewatch-screenshots

Firewatch-screenshots Firewatch-screenshots

Firewatch-screenshots Firewatch-screenshots

info

The year is 1989. You are a man named Henry who has retreated from his messy life to work as a fire lookout in the Wyoming wilderness. Perched high atop a mountain, it’s your job to look for smoke and keep the wilderness safe. An especially hot, dry summer has everyone on edge. Your supervisor Delilah is available to you at all times over a small, handheld radio—your only contact with the world you've left behind. But when something strange draws you out of your lookout tower and into the forest, you’ll explore a wild and unknown environment, facing questions and making choices that can build or destroy the only meaningful relationship you have.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود
 

=========================================

DLCs and Updates

 - دانلود آپدیت Firewatch.Update.1.and.2-CODEX بازی 

=========================================

CODEX Release

دانلود با لینک مستقیم