دانلود بازی Tiny Guardians برای PC

اولین رای باشید!

بازی Tiny Guardians در سبک استراتژیک و ماجراجویی می باشد که توسط استودیو Kurechii طراحی و منتشر شده است. در جنگل های تاریک نیرویی برخواسته است که بزودی به بزرگترین تهدید دنیا و ساکنین آن بدل می شود. این موجودات عجیب پس از آماده سازی به سمت Lunalie حمله ور می شود و شما باید با کمک نگهبانان کوچک از Lunalie در برابر دشمنان مراقبت کنید. نبردی عظیم در حال آغاز است که راهی برای فرار وجود ندارد و باید بجنگید تا بتوانید دنیا را از دست این موجودات سالم نگه دارید. گرافیک مناسب، گیم پلی جذاب و داستان هیجان انگیز برخی از ویژگی های این بازی می باشد.

Tiny Guardians PC-HI2U

 

Tiny Guardians-pc-cover

 

تصاویری از محیط بازی

Tiny Guardians-screenshots Tiny Guardians-screenshots

Tiny Guardians-screenshots Tiny Guardians-screenshots

Tiny Guardians-screenshots

info

A Tower Defence Game Without Towers Prepare to embark on an epic adventure with tiny heroes in this tower defence game with a twist! Summon unique guardians to defend Lunalie against various enemies as she journeys through the wilderness of Prism. Try different class and upgrade combinations to battle against waves of enemies! Each unlocked class expands your collection of dazzling cards. Various updates and unit classes allow for diverse strategies, allowing a different experience on every try.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP or Newer

Processor: Dual Core CPU

Memory: 1 GB RAM

Storage: 800 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

=========================================

HI2U Release

دانلود: Direct Link