دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC

4.5/5 - (2 امتیاز)

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED

|دی ال سی Salvation DLC-RELOADED اضافه شد|

 

Call of Duty Black Ops III pc cover small دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC

 

در نمایش قاهره شاهد المان‌های BO2 بودیم. جایی که توانایی پرواز کردن و بالا رفتن از صخره‌ها را داشتید و البته قرار هم نیست این ویژگی‌ها خیلی طبیعی باشند. فراموش نکنیم که اکثرِ المان‌های فرعی این سری چیزهای ساده‌ای بودند و خبری از شبیه‌سازی واقعی در جریان گیم‌پلی نیست. در طول بازی با توجه به ویژگی‌های کاراکتر خود می‌توانید از قابلیت‌های مختلفی استفاده کنید. شرایط به گونه‌ای است که فقط دشمنان از تکنولوژی‌های خیره‌کننده استفاده نمی‌کنند و شما هم توانایی این را خواهید داشت که با جنگ‌افزارهای به روز به مقابله با آن‌ها بروید. به عنوان مثال در طول گیم‌پلی بازی تواناییِ هک کردن روبات‌ها و یا استفاده از یک سری هواپیمای بی سرنشین کوچک را هم خواهید داشت.

سری بازی‌های CoD مدت‌هاست که از موتور گرافیکیِ IW Engine استفاده می‌کنند و سال‌ها است که گرافیک، فاکتور مهمی برای این سری نبوده و احتمالا نخواهد بود! مهم‌ترین نکته برای سازندگان CoD در بخش گرافیک، ایجاد یک فریم ریت ثابت برای دو بخش کمپین و مولتی‌پلیر است و به نظر می‌رسد آن‌ها حداقل کار خود را در این زمینه به خودی بلد هستند، زیرا CoD سال‌های زیادی است که به صورت ۶۰fps عرضه می‌شود و امسال هم با توجه به شلوغ شدن بیش از اندازه‌ی گیم‌پلیِ بازی، این امر بسیار مهم به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد نظر منتقدان در مورد بازی حداقل امسال چندان اهمیت نداشته باشد، چون بازی تبدیل به یک عنوان کاملا سلیقه‌ای شده و البته فاصله‌‌ی زیادی هم با نسخه‌های قبلی خود دارد. با این حال باز هم باید منتظر ماند و دید که عملکرد بازی چگونه خواهد بود. فراموش نکنیم که تریارک کم ما را با سه Call of Duty قبلیِ خود سورپرایز نکرده و به همین دلیل نمی‌توان به طور کامل از BO3 قطع امید کرد. شاید خبری از خلق یک سناریوی فوق‌العاده همانند داستان خانواده میسون بشود! از کجا معلوم؟

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

=-= اطلاعات بیشتر از این بازی در پردیس گیم =-=

 

تصاویری از محیط بازی:

info

Call of Duty: Black Ops III takes place in 2065, 40 years after the events of Black Ops II, in a world facing upheaval from climate change and new technologies. In response to the drone assaults of Black Ops 2, several countries around the world have developed high-tech air defenses that render conventional air forces virtually useless. As such, most of the warfare between countries is done by covert operatives fighting behind enemy lines. Military technology has progressed to the point where robotics play a major role in combat, and both fully robotic humanoid drones and cyborg supersoldiers have been developed to fight in the battlefield. As a result, there is speculation and fear about an eventual robotic takeover. The game follows a team of black ops soldiers, like previous installments in the Black Ops series.

 

The campaign stars Christopher Meloni as Commander John Taylor, Katee Sackhoff as Sarah Hall, Sean Douglas as Jacob Hendricks, Rachel Kimsey as Rachel Kane, and Tony Amendola as Dr. Yousef Salim. Ben Browder and Abby Brammell respectively voice the male and female versions of the Player character. Other characters include Ary Katz as Peter Maretti, Rey Gallegos as Sebastian Diaz, Lynn Chen as Goh Xiulan, and Robert Picardo as Sebastian Krueger. Seattle Seahawks running back Marshawn Lynch makes a cameo as a villain.

 

Included in the game is the “Nightmares” campaign mode, which is a retelling of the main campaign with the plot changed to incorporate zombies and other supernatural beings. In this campaign, the lethal Virus 61-15 is released in various cities around the world, turning whoever it infects into zombies. In response, the governments of the world seal off the worst infected areas into Quarantine Zones and form the Deadkillers, cybernetic soldiers trained to exterminate zombies.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit

Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: 60 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید.

 

آموزش نصب بخش Zombie و Multiplayer جهت استفاده آفلاین:

کاربران عزیز، باتوجه به انتشار دو بخش مذکور برای بازی به صورت آنلاین، برای اجرای آن به صورت آفلاین نیاز هست تا شما فایل های مورد نیاز آفلاین را دریافت کرده و سپس بازی را اجرا کنید. بدین منظور، طبق گام های زیر مراحل را طی کرده تا بتوانید این دو قابلیت را داشته باشید. دقت کنید که این قابلیت در هیچ نسخه از ریلودد، بلک باکس، کورپک و… فعال نمی باشد. روش بر روی دو نسخه ارائه شده توسط وبسایت؛ یعنی ریلودد و بلک باکس تست شده و سالم می باشد.

1) ابتدا فایل های فشرده زیر را دانلود کنید و آن ها را اکسترکت کنید. دقت کنید که آنتی ویروس شما بایستی از هنگام دانلود فایل ها تا اکسترکت و نصب آن ها به صورت کامل خاموش باشد.

2) بر روی فایل اجرایی “Call-of-Duty-BO3-ZM-MP-offline_nosTEAM.part1.exe” راست کلیک کرده و به صورت Run as Administrator آن را اجرا کنید.

3) محل نصب را محل نصب بازی خود انتخاب کنید و اجازه دهید مراحل نصب اتمام یابد.

4) پس از اتمام نصب، آیکون های Shortcut بر روی دسکتاپ شما و محل نصب بازی ایجاد می شوند. برای اجرای هر یک از حالت ها، بر روی آن ها کلیک کنید و گزینه “FreeRun” را در بازی انتخاب کنید تا بتوانید حالت مورد نظر را اجرا نمایید.

5) روش نصب و اجرا کاملا تست شده و سالم هستند. لطفا دقت کافی را داشته و به درستی اجرا کنید.

آموزش نصب دی ال سی Awakening.DLC-RELOADED بازی:

1) ابتدا آنتی ویروس خود را حتما غیرفعال کنید

2) فایل فشرده را اکسترکت کنید

3) فایل اجرایی “setup.exe” را اجرا کنید و محل نصب آن را، محلی انتخاب کنید که بازی خود را نصب کرده اید.

4) پس از اتمام نصب، محتویات موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین کنید.

تذکر: برای نصب این دی ال سی نیاز به هیچ آپدیتی ندارید و تنها کافیست اصل بازی بر روی سیستم شما نصب باشد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل downloadha.online@gmail.com در ارتباط باشید.