خاموش روشن کردن بلوتوث تنها با یک کلید DzBTSwitch v.1.7

اولین رای باشید!

این بار در سایت دانلود ها نرم افزار مفیدی را برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : ۵۸۰۰ ، N97 ، … و نوکیا سری ^3 مانند : N8 , C7 و … برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار DzBTSwitch v.1.7 بوده که با کمک آن قادر خواهید بود  تنها با فشار دادن نصفه کلید دوربین (مانند زمانی که بخوایم دوربین در حالت اتوفوکوس قرار بگیره) بلوتوث گوشی رو روشن و خاموش بکنید. این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

 

 

 نکته : زبان برنامه روسی هست ولی کار کردن با برنامه بسیار راحته.کافیه بعد از اینکه وارد برنامه شدید با زدن گزینه option و انتخاب حالت اول برنامه رو فعال کنید.

همچنین برنامه حالت autostart رو ساپورت و در زمان اجرا در تسک منیجر ظاهر نخواهد شد.

 

 توضیحات : برای اجرای این نرم افزار لازم است ابتدا ، این نرم افزار را قانونی ( ساین ) نمایید و سپس نصب کنید . از آنجایی که ساین کردن نرم افزار و بازی و تم برای گوشی های مختلف متفاوت است ، تیم دانلود ها روش ساین کردن نرم افزار و بازی و تم را به صورت تصویری در انجمن تهیه نموده که می توانید از اینجا از آموزش ساین کردن نرم افزار و بازی و تم استفاده نمایید .

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 74.56 کیلوبایت

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود