دانلود بازی Left 4 Dead 2 The Last Stand برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

4.5/5 - (31 امتیاز)

چهار نفر در یکی از مخوف ترین شهرها در حال پرسه زدن هستند، صداهای عجیب و غریبی گهگاه شنیده می شوند، سایه هایی هم که در زیر نور چراغ های خیابان به چشم می خورند با سرعت زیاد به محلی نامعلوم می روند، ترس و وحشت ناخود آگاه بر صورت آن چهار نفر پدیدار می شود، به نظر آن ها هم انتظار اتفاقات ناگواری را می کشند، در یک لحظه صدایی از پشت سر، آن ها را غافلگیر می کند، دری شکسته است و تعداد بی شماری زامبی به طرف آن ها حمله ور شده اند. در این لحظه است که مرگ را جلوی چشمانشان دیدند و باید از آن بگریزند.

همین داستان را به خوبی می توانید در بازی ای به نام Left 4 Dead مشاهده کنید. این بازی یکی از بازی های بسیار جالب و جذابی بود که از سوی شرکت بازی سازی Valve منتشر شد. این بازی در کمال ناباوری با استقبال زیادی رو به رو شد و برای مدتی به یکی از بهترین بازی های آنلاین و چند نفره هم تبدیل شد.

Left 4 Dead 2 The Last Stand PC-CHRONOS

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۸GB اضافه شد

دانلود-بازی-Left-4-Dead-2

مطالب مرتبط

کلا سری بازی های Left 4 Dead از داستان خاصی بهره نمی برند. اما از آنجایی که هر بازی ای برای شروع نیاز به یک بهانه دارد، بازی Left 4 Dead 2 نیز از با یک سوژه بسیار ساده شروع می شود. همانند نسخه قبل شما در شهری قرار دارید که مملو زامبی است و فقط ۴ نفر از افراد آن شهر سالم مانده اند. این گروه چهار نفره را سه مرد به نام های کوچ (Coach)، الیس (Ellis)، نیک (Nick) و یک زن به نام راچل (Rochelle) تشکیل می دهد.

آقای کوچ یک مربی فوتبال در دبیرستان بوده است. الیس نیز یک مهندس بسیار باهوش است. نیک هم از جمله افرادی است که زیاد جذاب به نظر نمی رسد. او یک فرد خلافکار است که از بد روزگار در این مکان گرفتار شده است. آخرین نفر هم که راچل نام دارد یک خبرنگار است که برای شبکه های خبری آن محل کار می کرده است. حال این چهار نفر باید از مکان های مختلف از دست زامبی ها فرار کنند و با همکاری یکدیگر جان سالم به در ببرند.

گرافیک بازی Left 4 Dead 2 از لحاظ تکنیکی هیچ حرفی برای گفتن ندارد. بافت های بازی ساده و بدون جزئیات هستند. طراحی سلاح ها و ابزاری که در بازی قرار دارند نیز بسیار ساده و بی کیفیت هستند. اما با این حال گرافیک بازی کاملا با این سبک هماهنگ است. یکی از مسائلی که به شدت در این بازی خوب است نورپردازی آن است. کلا بازی در هر زمینه ای که مشکل داشته باشد نورپردازی بسیار خوبی دارد.

نور چراغ قوه شما به خوبی در محیط منعکس می شود. سایه های تشکیل شده از نور به خوبی با جهت تابش نور تغییر می کنند. تمام منبع های نور بازی کاملا واقعی هستند و تاثیر زیادی روی سایه ها می گذارند، نقطه قوت این بازی یا اساسی ترین نکته ای که بازی بر مبنای آن ساخته شده است گیم پلی این عنوان است. این بازی یک گیم پلی بسیار نفس گیر و هیجان آور را پیش روی شما قرار می دهد.

گیم پلی بازی Left 4 Dead 2 کلا حالت بزن برو دارد و شما باید تمام زامبی ها را با سلاح ها و وسایل مختلف از بین ببرید. یکی از نکاتی که هیجان گیم پلی بازی را بالا برده است، سرعت بالای بازی است. شما باید با سرعت زیاد زامبی ها را از بین ببرید چرا که آن ها هم با سرعت زیادی به سمت شما حمله ور می شوند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی استیم Build 5608010 توسط CHRONOS فشرده سازی شده است.
  • از امولاتور SSE برای کرک بازی استفاده شده است. توسط این کرک می‌توانید با سایر کاربران کرکی که دقیقا از همین ورژن و کرک استفاده می کنند، تحت کلاینت استیم به صورت آنلاین بازی کنید.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۲۳٫۵گیگابایت به ۴٫۶گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۱۷گیگابایت (در صورت نصب تمامی زبان ها) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • اگر در اجرای بازی با اختلال مواجه شدید، فقط کافیست یک بار دیگر امتحان کنید!
info

Set in the zombie apocalypse, Left 4 Dead 2 (L4D2) is the highly anticipated sequel to the award-winning Left 4 Dead, the #1 co-op game of 2008.

This co-operative action horror FPS takes you and your friends through the cities, swamps and cemeteries of the Deep South, from Savannah to New Orleans across five expansive campaigns.

You’ll play as one of four new survivors armed with a wide and devastating array of classic and upgraded weapons. In addition to firearms, you’ll also get a chance to take out some aggression on infected with a variety of carnage-creating melee weapons, from chainsaws to axes and even the deadly frying pan.

You’ll be putting these weapons to the test against (or playing as in Versus) three horrific and formidable new Special Infected. You’ll also encounter five new “uncommon” common infected, including the terrifying Mudmen.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 32/64-bit / Vista 32/64 / XP

Processor: Pentium 4 3.0GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 13 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 7 32/64-bit / Vista 32/64 / XP

Processor: Intel core 2 duo 2.4GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Video Card Shader model 3.0. NVidia 7600, ATI X1600 or better

DirectX: Version 9.0c

Storage: 13 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CHRONOS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. حتما بازی را در یک مسیر کوتاه مثلا D:\Games اکسترکت کنید.

3) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی خود کپی و جایگزین کنید.

4)بازی را به صورت Run as Administrator اجرا نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Left 4 Dead 2 The Last Stand-CHRONOS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

——————

دانلود فیت گرل Left 4 Dead 2 – v2.2.0.2 / Build 5608010 + Multiplayer-FitGirl:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم