دانلود بازی STRIDER برای PC

1/5 - (1 امتیاز)

Strider شامل سیستم کنترل فوق العاده پاسخگو به همراه سیستم مبارزاتی فوق العاده رضایت بخش در هر یک از زمینه های ایستادن ، دویدن ، بالا رفتن از دیوار ، حلق آویز شدن و خیلی موارد دیگر می باشد. این بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد. در محیط های غیر خطی ، به بازیکن این اجازه را می دهد که از طریق آپگرید هایی که در بازی وجود داردبخش غیرقابل دسترس را دوباره بازگشایی و یا ارتقاع دهند. STRIDER یک بازی جدید اکشن ماجرایی side-scrolling است که از یک گیم پلی سریع و درگیرانه در یک جهان گسترده و پیوسته استفاده میکند.دو کمپانی Double Helix, Capcom سازندگان بازی STRIDER و Capcom هم انتشار بازی را بر عهده دارد.شما در این بازی هدایت یک نینجا به اسم Hiryu را برعهده دارید که  جوان ترین مامور یک گروه الیت به اسم Striders است، همانند سری کلاسیک بازی STRIDER از کمپانی کپکام که در سال ۱۹۸۹ بر روی چندید کنسول بازی منتشر شده بود.در این بازی بازیکنان دسترسی به شهر گسترده بازی یعنی Kazakh City دارند و در هر جهتی که مایل باشند قادر به حرکت و پیمایش خواهند.

STRIDER PC-RELOADED

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 x64, Windows 7 x64, Windows 8 x64
Processor: Intel Core 2 Quad Q9550, 2.83GHz / AMD Phenom II X3 720, 2.8GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 5770 / GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3700 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
Additional Notes: Integrated graphics solutions not supported. Controller recommended.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود