دانلود بازی Deathtrap برای PC

اولین رای باشید!

در بازی Deathtrap بازیکنان در قالب یک قهرمان قرار می گیزند و وظیفه دارند با اتکا به قدرت و مهارت قهرمان خود و گذاشتن تله های متعدد در مسیر پر پیچ و خم بازی از مقر خود در برابر انبوهی از دشمنان دفاع کند، هیولا ها و دشمنانی که با پیشرفت بازیکنان در بازی قوی تر شده و حتی درادامه باس فایت هایی هم به بازی اضافه می شود که مطمئنا  کار را برای بازیبا سخت تر خواهند کرد؛ لازم به ذکر است که قابلیت آپگرید کردن تله های موجود بازی و نیز مهارت های قهرمان بازی نیز در بازی وجود دارد. این بازی که قرار است در سبک tower-defense – سبک دفاع از مقر- ساخته شود ولی طبق گفته های سازندگان بازی از عناصر و ویژگی های سبک RPG نیز در ساخت این بازی استفاده شده است؛ از نکات مثبت  این بازی می توان به وجود قابلیت co-op  چهار نفره آن اشاره کرد.

Deathtrap PC-FLT

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Dual Core CPU 2.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Nvidia 8800 GT, Intel HD4000 or AMD HD3850
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Quad Core CPU 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 275 GTX or AMD HD5770
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود