دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال

دانلود نرم افزار نقشه و جهت یابی MAPS.ME 10.2.3 – اندروید

4/5 - (5 امتیاز)

در این پست برای شما عزیزان نرم افزار نقشه و جهت یابی کاملی را آماده کرده ایم که به همراه نقشه شهرهای ایران بوده و می توانید بدون نیاز به اینترنت از قابلیت های استفاده نمایید و با دانلود MAPS.ME هر آنچه که از یک نقشه آفلاین و عالی نیاز دارید را در اختیار خود داشته باشید. این نقشه قابلیت های فراوانی داشته و می توانید برای جهت یابی از رابط کاربری فوق العاده برنامه استفاده نمایید. این نرم افزار دارای امکانات بسیار عالی می باشد که می تواند به صورت آفلاین و آنلاین برای شما ارائه داده شده و امکان گشت و گذار در برنامه را فراهم نماید. شما می توانید تنها یک بار داده های هر منطقه از کشورها را دانلود کرده و سپس براحتی با جی پی اس به آنها دسترسی داشته باشید و از آن استفاده نمایید. امکان تعیین مسیر و مشاهده تمام جزئیات خیابان ها از ویژگی های عالی این برنامه می باشد. گرافیک و رابط کاربری بصری برنامه نیز بسیار عالی طراحی شده است.

شما با دانلود Maps.Me توانایی اضافه کردن مکان به نقشه و همچنین تخمین مسافت و داشتن راهنمای صوتی حرکت به سمت لوکیشن های مختلف از قابلیت های برنامه می باشد که تنها با جی پی اس گوشی شما کار خواهد کرد. این نرم افزار روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود MAPS.ME از لینک مستقیم و رایگان سایت دانلودها استفاده نمایند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– با قابلیت آفلاین
– دارای حالت مخصوص شب و روز
– امکان جهت یابی
– نقشه فارسی تمام شهرهای ایران
– امکان تعیین مسافت بین نقاط مختلف
– جهت یابی قدرتمند بناها با قابلیت راهنمای صوتی
– و صدتا قابلیت دیگر

( برای مشاهده در ابعاد اصلی روی عکس کلیک نمایید )

  

راهنمای نصب

–  توجه داشته باشید که می توانید به جای استفاده از دیتا نقشه مختلف هر کشور را یکبار فقط دانلود نمایید و پس از آن به صورت آفلاین از نقشه ها استفاده نمایید .

–  نقشه ها حجمی چند مگابایتی داشته و گاها به صورت شرق و غرب و شمال و جنوب کشورها (ایران) دانلود شده و یا هر کشور به صورت کامل دانلود می شود.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com