دانلود تری دی مکس AUTODESK 3ds Max 2023 – با آموزش نصب کامل

4.6/5 - (124 امتیاز)

به جرات می توان گفت نرم افزار تری دی مکس (به انگلیسی: ۳DS Max) یکی از بهترین نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی در دنیا می باشد. قابلیت های این نرم افزار بسیار متعدد می باشد و در صنعت های مختلفی مانند بازی سازی، مدل سازی سه بعدی، انیمیشن سازی و … کاربرد دارد. دانلود تری دی مکس یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری می باشد و سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.

امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و هم چنین سازگاری با پلاگین های third-party متعدد از مزایای AUTODESK 3DS MAX هست. نرم افزار تری دی مکس به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیتش امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار هم چنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند می باشد که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی نرم افزار ۳Ds Max با عنوان MAXscript شناخته می شود و قابلیت های برنامه را دوچندان می کند.

دانلود-تری-دی-مکس-2019

نرم افزار AUTODESK 3ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصورسازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است. این نرم افزار با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به ۳DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است.

info

New Features in AUTODESK 3DS MAX Highlights:

You can read full changelog of AUTODESK 3ds Max by clicking on this link.

سیستم مورد نیاز

CPU : 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor

Graphics Hardware : Refer to 3ds Max Certified Hardware for a detailed list of recommended systems and graphics cards

RAM : 4 GB of RAM (8 GB recommended)

Disk Space : 6 GB of free disk space for install

Pointing Device : Three-button mouse

راهنمای نصب

دانلود و مشاهده آموزش نصب تصویری تمامی محصولات اتودسک 2022-2023 – روش NLM

———————–

آموزش نصب تری دی مکس 2022-2023 روش فایل کرک:

پس از اتمام نصب می توانید محتوای درون پوشه Crack را کپی کرده و بر روی فولدر نصب نرم افزار خود جایگزین کنید. نرم افزار به سادگی کرک می شود. اما روش NLM بسیار بسیار بهتر بوده و توصیه دانلودها است. آموزش استفاده از آن، به صورت تصویری در لینک بالا و به صورت نوشتاری در ادامه نوشته شده است.

———————–

آموزش نصب تری دی مکس 2022 و تری دی مکس 2023 روش NLM:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است.

2) فایل های دانلودشده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید تا فایل ISO نرم افزار به شما داده شود. این فایل را می توانید به صورت مستقیم در ویندوز 10 و 11 اجرا کنید. توصیه می شود از نرم افزارهایی مانند Daemon Tools, PowerISO, UltraISO و … برای Mount ایمیج استفاده کنید.

3) پیش از اجرای ستاپ مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید. پس از گذشت حداقل 1% از نصب نرم افزار، می توانید اینترنت خود را قطع کنید.

4) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. پک کامل فعال‌سازها را دانلود کنید. دو روش پیش روی شماست که رو License Patcher بسیار آسان است. لطفا یک بار فایل “Autodesk License Patcher Uninstaller.exe” را به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا اگر محتوایی از قبل روی سیستم شما نصب شده است، حذف شود.

5) فایل “Autodesk License Patcher Ultimate.exe” را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و کمی صبر کنید تا پیغام موفقیت آمیز بودن نصب برای شما نمایش داده شود.

6) نرم افزار را اجرا کنید. بر روی گزینه “Use a network license” کلیک کنید. در پنجره بعدی گزینه Single License Server را انتخاب کنید و Server Name را عبارت “127.0.0.1” یا عبارت “localhost” قرار بدهید.

7) نرم افزار را اجرا کنید.

—————–

به علت طولانی بودن راهنمای نصب محصولات اتودسک، صفحه ای اختصاصی بدین منظور ایجاد گردیده است. لطفا بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد صفحه آموزش نصب اختصاصی محصولات اتودسک در وبسایت دانلودها بشوید:

– ورود به صفحه آموزش نصب تصویری محصولات اتودسک به صورت جامع

—————–

مقدار Product Key برای تری دی مکس 2023: نیازی نیست. روش کرک یا NLM.

مقدار Product Key برای تری دی مکس 2022: نیازی نیست. روش کرک یا NLM.

مقدار Product Key برای تری دی مکس 2021: 128M1

مقدار Product Key برای تری دی مکس 2020: 128L1

مقدار Product Key برای تری دی مکس 2019: 128K1

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!