دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال

دانلود نرم افزار ضبط صفحه نمایش Ashampoo Snap 12.0.0 + Portable

3/5 - (2 امتیاز)

دانلود Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب Ashampoo می باشد که می تواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزار ها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلم برداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه می تواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، می تواند در هنگام فیلم برداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.

نرم افزار Ashampoo Snap همچنین می تواند تنها از منو هایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلم برداری می توان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واتر مارک اضافه کرد و این یعنی شما می توانید یک فیلم آموزشی بسازید. هم چنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید. در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و می توان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایند ها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود.

سیستم مورد نیاز

Os : Windows 7/8/8.1/10

راهنمای نصب

بعد از نصب نرم افزار محتوای پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. فایل پچ را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و گزینه Patch را بزنید تا نرم افزار فعال شود.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com