دانلود ها – دانلود رایگان نرم افزار،بازی،فیلم و سریال

دانلود نرم افزار طراحی بدنه خودرو Autodesk Alias Surface 2021

3.3/5 - (3 امتیاز)

Autodesk Alias Surface یک ابزار قدرتمند برای طراحی صنعتی و قدرتمند خودرو می باشد و با داشتن فرایندهای خلاقانه می تواند طیف وسیعی از مدل سازی ها و پوشش و ابزارهای تسجمی را برای مهندسین و طراحان فراهم کند. این برنامه دارای طرح های بسیار قانع کننده ای است و می توانید ابزارهای لازم را برای طراحی صنعتی خودرو و مدل سازی های لازم داشته باشید. با دانلود Autodesk Alias Surface 2019 می توانید پوشش های فنی خودرو ها را انجام داده و از توانایی های پیشرفته برنامه برای ایجاد طرح های مفهومی استفاده کنید. استفاده از طرح های اولیه و رسیدن به طرح های توسعه ای و فیزیکی به صورت گام به گام توسط این برنامه انجام شدنی است.

دانلود Autodesk Alias Surface به روش مهندسی معکوس می تواند طرح های برجسته و خلاقانه را برای کاربران داشته باشید و تصاویر را نیز بهینه سازی کند. طراحی درست چندضلعی ها و استفاده از ابعاد هندسی می تواند کمک زیادی به مدل سازی درست بکند و در این زمینه شاهد ظرافت و دقت بالایی هستیم که لازمه چنین طرح هایی است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Autodesk Alias Surface:

سیستم مورد نیاز

OS:
Microsoft® Windows® 10 (64-bit)
Microsoft Windows 8.1 Professional (64-bit)
Microsoft Windows 7 (SP1, 64-bit)
Apple® Mac OS® 10.10.x (Yosemite) or Apple Mac OS X 10.11.4 or higher (El Capitan). El Capitan versions lower than 10.11.4 are not supported.

CPU: 2 GHz 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor

Graphic: Supported NVIDIA® or ATI graphics card with a minimum of 256 MB dedicated texture memory.

RAM: 4 GB (8 GB recommended)

Free Space: 10 GB

راهنمای نصب

به علت طولانی بودن راهنمای نصب محصولات اتودسک، صفحه ای اختصاصی بدین منظور ایجاد گردیده است. لطفا بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد صفحه آموزش نصب اختصاصی محصولات اتودسک در وبسایت دانلودها بشوید:

– ورود به صفحه آموزش نصب تصویری محصولات اتودسک به صورت جامع

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com