دانلود مستند درون راه شیری Inside the Milky Way 2010

اولین رای باشید!

 

Inside the Milky Way BDRip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

 

نام مستند:  Inside the Milky Way – درون راه شیری

سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۹۵ دقیقه
حجم: ۶۸۰ مگابایت
کیفیت: BDRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : مستند درون راه شیری توسط Emrak تهیه شده است و در شبکه ی معتبر نشنال جئوگرافیک به نمایش درآمده است. این مستند به سفر در راستای ۱۰۰ هزار سال نوری می رود تا لحظات کلیدی در تاریخچه راه شیری را به نمایش در آورد. با استفاده از علم "برش گوشه ها" شبکه ی نشنال جئوگرافیک به ارائه یک مدل ۳بعدی بی نظیر از کهکشان راه شیری به نمایش در آورده است. با این مستند به قلب راه شیری سفر کنید و حفره های سیاه بسیار سنگین موجود در این عالم را ببینید و …

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود :  Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود