دانلود بازی Legend of Grimrock برای PC

اولین رای باشید!

Legend of Grimrock بازی افسانه grimrock یک بازی زیبای rol playing میباشد که بر اساس داستانی با همین عنوان ساخته و عرضه شده..در کشور شما کوهی مخوف وجود دارد به نام grimrock که از ان پادشاه برای اعدام خیانت کاران و متجاوزین و زندانیان استفاه مینماید. شما گروهی از زندانیان هستید که برای اعدام به کوه مخوف grimrock فرستاده میشید اما در این کوه متوجه غاری میشوید و از ان فرار میکنید..اما این تازه اول ماجراست.شما در کوه حبث میشوید و در پی یافتن راهی به بیرون که این ماجرای بازی شماست.. در این کوه با اتفاقات و دشمنان اهریمنی مواجه خواهید شد و شما برای نجات خودتان از هر وسیله ای مانند شمشیر و نیزه استفاده خواهید کرد.البته بازی روایت داستانی بلند را دارد و در این کوه باید به رازها و معماهای بازی پی ببرید تابتوانید دوباره رنگ آزادی و نور را ببینید.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP Service Pack 3

CPU: Dual Core 2GHz Intel or 2.8GHz AMD

Memory: 2GB

Graphics: ATI Radeon X1600 or NVIDIA GeForce 7600 or better (512MB graphics memory or more. Shader Model 3.0 needs to be supported). Minimum supported resolutions 1280×720 and 1024×768.

DirectX: 9.0c

Disk Space: 1GB

 

تصاویر محیط بازی :

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 لینک دانلود : Rapidshare Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود