دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes برای PC

5/5 - (2 امتیاز)

بازی های ماجراجویی همیشه با داشتن یک داستان قوی و بسیار زیبا مورد توجه قرار می گرفتند. The Testament of Sherlock Holmes نیز از این قاعده مستثنی نیست و زمانی که این بازی را تجربه می کنید، داستان آن به سرعت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. گروهی از کودکان مشغول خواندن یکی از داستان های شرلوک هولمز می شوند و چیزی که آن ها می خوانند به صورت بازی برای بازیکنان به نمایش درمی آید. ماجرا از جایی آغاز می شود که هولمز به همراه دکتر واتسون (Dr. Waston) برای بررسی صحنه یک دزدی به خانه فرد ثروتمندی می روند. این شخص دارای گردنبند بسیار ارزشمندی بوده که به ظاهر به سرقت رفته و اکنون از هولمز و واتسون درخواست کمک کرده است.کیفیت طراحی محیط و بافت های به کار رفته در آن ها قابل قبول و پرجزئیات هستند. محیط ها بسیار متنوع و زیبا از کار درآمده اند و نمای اواخر قرن ۱۸ میلادی به خوبی در آن ها دیده می شود. خانه ها و محیط هایی که در آن ها حضور پیدا می کنید، بسیار زیبا طراحی شده اند به خوبی شما را در فضای رمز آلود بازی قرار می دهند.

The Testament of Sherlock Holmes MULTi10 (include all DLCs + updates) PC-PROPHET

The-Testament-of-Sherlock-Holmes-pc-cover

TToSH دارای گیم پلی بسیار خوبی است و سازندگان توانسته اند این قسمت را روی کنسول ها نیز با موفقیت پیاده سازی کنند. گیم پلی بازی بسیار چالش برانگیز و زیبا از کار درآمده و شما را همیشه درگیر معماها و اتفاقات مختلف می کند. اولین کاری که باید انجام دهید، این است که محیط های مختلف را قدم به قدم بررسی کنید و آیتم های مختلف و یا سرنخ های جدید را بدست بیاورید. پس از این کار، می توانید با شخصیت های دیگر صحبت کنید. صحبت کردن با دکتر واتسون همیشه راهگشای شما خواهد بود. کتابی به همراه خواهید داشت که در آن مدارک و سرنخ هایی که به دست آورده اید، لیست شده اند. با مراجعه به آن باید به نوعی اتفاقات رخ داده در بازی را به هم ربط دهید. گزینه های مختلفی پیش روی شما خواهند بود که برخی از آن ها دارای چند انتخاب مختلف هستند.

 

اگر بتوانید این گزینه ها را در بهترین حالت به یکدیگر ارتباط دهید، رنگ آن ها سبر می شود و شما می توانید اتفاقات بازی را شرح دهید. برخی از آیتم ها را نیز باید در محل کار هولمز مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. از آزمایش های شیمیایی گرفته تا آزمایش های ظاهری و بررسی دقیق آیتم هایی که بدست آورده اید. همچنین همیشه می توانید دیالوگ های بازی را در قسمت خاصی که برای آن طراحی شده، مشاهده کنید و با بررسی دوباره آن ها سعی کنید که متوجه اتفاقات رخ داده در بازی بشوید. در بازی کنترل هر دو شخصیت واتسون و هولمز را بدست می گیرید. هر کدام از آن ها کارهای خاصی را انجام می دهند، اما کنترل شخصیت هولمز بسیار بهتر به نظر می رسد. دوربین بازی قابل تغییر است و می توانید آن را از زاویه دید سوم-شخص به اول-شخص تغییر دهید. از دید اول-شخص بهتر می توانید محیط بازی را بررسی کنید و به همین دلیل ما هم پیشنهاد می کنیم که بازی را در این حالت دنبال کنید.

 

تصاویری از محیط بازی

The-Testament-of-Sherlock-Holmes-screenshots The-Testament-of-Sherlock-Holmes-screenshots

The-Testament-of-Sherlock-Holmes-screenshots The-Testament-of-Sherlock-Holmes-screenshots

The-Testament-of-Sherlock-Holmes-screenshots The-Testament-of-Sherlock-Holmes-screenshots

info

Become the greatest detective of all time in The Testament of Sherlock Holmes, a twisting, turning investigation game set in a faithfully-reproduced London of 1898. Suspected in a case involving theft, fraud and double-crossing, Sherlock Holmes will undergo a descent into hell in what will doubtlessly become one of his most thrilling cases yet. You will find all the elements of a grand investigation: examine crime scenes, find the clues, follow the trails, interrogate suspects and unveil the mystery behind a great adventure, led by a breath-taking story full of twists!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE ATI RADEON HD 2600 XT/NVIDIA GEFORCE 8600 GT OR HIGHER
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 14 GB HD space
Sound: DIRECTX 9 COMPATIBLE

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

=========================================

PROPHET Release

 

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

دانلود پارت 3 : Direct Link

دانلود پارت 4 : Direct Link

دانلود پارت 5 : Direct Link

دانلود پارت 6 : Direct Link