دانلود بازی FIFA 13 برای PC

4.5/5 - (2 امتیاز)

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد

 

 

دانلود بازی FIFA 13 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود بازی FIFA 13 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

این احتمال وجود دارد که شما را از تیم اخراج کنند. باید سعی کنید ارتباط خوبی با سایر بازیکنان برقرار کنید. هوش مصنوعی در این قسمت از بازی به شکلی طراحی شده که روی کار گروهی و مربی تأثیرگذار باشد. انتخاب بازیکن ها برای دعوت به تیم ملی یکی از کارهای مهم شما خواهد بود. از کشورهای مختلف هم می توانید بازیکن به تیم ملی خود دعوت کنید و ملیت آن ها را تغییر دهید. علاوه بر اینکه وظایفی به عنوان مربی تیم ملی خواهید داشت، تغییرات بخش Career Mode شامل پیشرفت هایی در زمینه هوش مصنوعی بازیکنان در زمان انتقال آن ها از باشگاه می شود.

بازیکنان هایی که در شرایط خوبی قرار داشته باشند، پول بیشتری بدست می آورند و این موضوع باعث می شود که بتوانید راه های مختلفی برای درآمدزایی داشته باشید. برخی تیم ها می توانند تنها با استفاده از قابلیت ها فردی بازیکنان بزرگشان به پیروزی برسند و بازیکنان بزرگ میدان می توانند نقش رهبری تیم را ایفا کنند. در قسمت کنترل بازی شاهد تغییرات پیشرفته ای خواهید بود. همه می توانند که در بازی باید شوت بزنند، پاس بدهند و یا تکل کنند، اما در FIFA 13 تغییراتی در این قسمت ها به وجود آمده که می تواند شما را سلطان این قسمت کند. شاید خیلی از شما چه در FIFA 12 و چه در نسخه های قبل تر از آن نمی توانستید، ضربه های ایستگاهی را به گل تبدیل کنید. شاید هنری زدن ضربه های ایستگاهی یک استعداد خاص می خواهد!  

سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or equivalent AMD processor

RAM: 2 GB or more

Hard Disk Space: 8 GB of free hard drive space

Video Card: 256 MB video card or equivalent (NVIDIA GEFORCE 8800 GT or ATI RADEON HD 2900)s

DirectX®: DirectX(R) version: 9.0c (included)s

Sound: Any sound card which supports DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

 

source دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال می باشد. حال فایل های فشرده را اکسترکت نمایید و فایل ISO به دست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید و پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در فولدر Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید . با فایروال خود تمام فایل های موجود در پوشه ی بازی را BLOCK نمایید و در بازی از رفتن به بخش های آنلاین خودداری نمایید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود کرک RELOADED به صورت جداگانه

 

download دانلود بازی Syndicate برای XBOX360 دانلود نسخه BlackBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link2   Direct Link

 

  این نسخه با کرک RELOADED آماده شده است و در آن تنها سایر زبان های بازی به جزء انگلیسی حذف شده اند و از کیفیت ویدئوها و یا سایر بخش های بازی چیزی کم نشده است .

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود