دانلود بازی Painkiller Black Edition برای کامپیوتر – نسخه GOG

5/5 - (1 امتیاز)

داستان بازی Painkiller مبارزه میان جهنم و بهشت می باشد که در این نسخه از بازی جهنمیان به بهشت حمله کرده اند و می خواهد آنجا را نابود کنند اما Daniel و Belial دو قهرمان بازی هستند که باید جلو این موجودات اهریمنی را بگیرند. تعداد افرادی که شما باید با آنها مبارزه کنید بسیار زیاد است و وقت برنامه ریزی و حمله ای وجود ندارد. تنوع این موجودات نیز می تواند یکی از نکات مثبت و تاثیر گذار در زیبا شدن این بازی لقب گیرد. فضای بازی با گرافیک بالا، موجودات وحشتناک همراه با صداهای عجیبشان و موزیک فوق العاده هیجان انگیز پس زمینه بازی و … همه این ها باعث می شوند که شما هیجان واقعی رو حس کرده و از این بازی زیبا لذت ببرید.

مراحل بازی Painkiller به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حس داستان را کاملاً به شما القا می‌کنند. در قسمت هایی که با غول های پایان هر مرحله سر و کله می‌زنید، باید حسابی حوصله به خرج دهید. بعضی از آنها چند ده برابر شما عظمت دارند و به قول معروف، قد شما به انگشت کوچک پای آنها هم نمی‌رسد!

Painkiller Black Edition PC-GOG

دانلود-بازی-Painkiller-Black-Edition

در مورد اسلحه‌های بازی Painkiller یک نکته جالب وجود دارد؛ تعداد اسلحه‌ها به پنج عدد محدود می‌شود، اما هر کدام از سلاح‌ها دو کار کاملاً متفاوت انجام می‌دهند. در واقع با یک روش هوشمندانه، کار شما را هنگام درگیری با دشمن راحت کرده‌اند. اگر شما به سیستم کار هر سلاح آشنا شوید، به راحتی و بدون نیاز به عوض کردن مداوم سلاح می‌توانید از شر دشمنانتان خلاص شوید.

لوازمی که اصطلاحا ًPower up نامیده می‌شوند، در بازی Painkiller شاهکار تکنیکی و هنری هستند. دیگر مثل بازی های مشابه نمی‌توان از زره‌ها استفاده کرد؛ به این معنی که وقتی زره طلایی را دارید، زره نقره‌ای و برنزی را نمی‌توانید بردارید، تا وقتی که زره طلایی شما تمام شود. از طرفیPower up هایی مانندQuad Damage که در ۳ Quake وجود داشت، در این بازی نیز موجود است.

با این تفاوت که اینها تأثیر بصری بسیار جالبی دارند. مثلاً وقتی قدرت شما دو برابر می‌شود اطراف را با یک فیلتر سیاه و سفید مواج می‌بینید! از این دست افکت‌ها در بازی زیاد به چشم می‌خورد، البته مکان و تعداد به کار گیری آنها کاملاً بجا و هوشمندانه است، برای همین هیچ گاه از این وضعیت احساس خستگی نمی‌کنید.

info

Trapped in a dark and unwelcoming world, awaiting purification for your earthly sins, you must fight through an endless number of enemy warriors, as you attempt to stop the imminent Unholy War and overthrow Lucifer.

But even if you win this insane battle, you must still take out hordes of howling devils, eager to avenge their master. You are the angels’ only prayer.

Best the legions of hell and kick some serious devil butt in this classic action-focused FPS that pays homage to the times when shooting demons with tons of bullets was the synonym of fun!

Multiplayer notice: online multiplayer mode is available after registering your unique CD-key for the game. For details see: Support.

Black Edition includes Painkiller and expansion pack Battle out of Hell

Adrenaline-packed combat with 14 incredible weapons, including the famous gun that “shoots shurikens with lightning”

Addictive gameplay, a furious soundtrack and impressive physics

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows XP or Vista

Processor:1.5 GHz

Memory:512 MB RAM

Graphics:64 MB DirectX 8.1-compatible graphics card with hardware T&L support (128 MB DirectX 9 recommended)

Storage:1.2 GB HDD

Sound:DirectX 8.1-compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Painkiller Black Edition v1.64(24538)GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم