دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

2/5 - (1 امتیاز)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۶۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.

از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.

در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.

میکس کردن قدرت عضلانی، حالت تدافعی بازیکن و مقدار زیادی هم زیرکی ، باعث حمله ای در بازی می شود که مانند موش و گربه بازیکنان دنبال یکدیگر می دوند و قصد تصاحب توپ را دارند . فرقی نمی کند شما چه کسی رو کنترل می کنید ،کنترل مدافع را دارید یا مهاجم، در هر پستی باشید شما باید در هر صورتی ریسک کنید. برای مثال اگر ماریو بالوتلی یک توپ در موقعیت رو به جلو دریافت کند، با استفاده از توانایی هایش می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که توپ را برای نزدیک ترین هم تیمی رها کنید. این یک انتخاب با ریسک کم است. بنابراین نتیجه سودمندی برای شما ندارد در نتیجه شما بر خواهید گشت به موقعیت خودتان ولی خیلی بعید است که برای شما یک موقعیت گل زنی با این شرایط ایجاد شود. برعکس اگر فکر می کنید که خوش شانس هستید، وارد دفاع تیم حریف شوید و امید به سرعت بالا و مهارت های بالوتلی (و ترفندهایی که می توانید که با کمک دو آنالوگ انجام بدهید) داشته باشید، تا این توپ را منجر به گل کند. البته انجام این ترفند ها مشکل است و نیاز به یادگیری دارد.

وضعیت و موقعیت قرار گیری دو دفاع وسط بسیار در گرفتن سریع توپ از مهاجمان حریف موثر هست. از این دو مدافع وسط باید طوری استفاده کنید که هنگام ضد حمله ها مانند یک احمق فوتبال ندیده عمل نکنند و بتوانند با سرعت عمل شما در تصمیم گیری حمله حریف را خنثی سازند. این مکانیسم در این چند ساله در سری بازی های فوتبالی بسیار دستخوش تغییرات شده و امسال به نظر می آید که نسبت به سال های قبل بهتر جلوه خواهد کرد. فوتبال بازان کلاسیک همیشه از دکمه ضربدر کنترل های سونی برای گرفتن توپ از حریف و وارد کردن فشار بر بازیکن حامل توپ استفاده می کردند اما در این چند ساله با گرفتن دکمه R1 این کلاسیک بازان بهتر می توانند جلو راه مهاجمان را سد کنند و از این مکانیسم در بازی به ضدت بر علیه شما استفاده خواهد شد. شما هنگامی که با گرفتن ضربدر و R1 بر روی حریفتان فشار وارد می کنید می توانید با یک ضربه ناگهانی تکل توپ را از سمت مهاجم دور کرده و بازی را از موقعیت حمله حریف به حمله خودتان تبدیل کنید.

این مکانیسم اصلی بازی است، ولی PES 2014 ویژگی هایی زیادی دارد که منحصر به فرد هستند. از جمله سیستم ‘Combination Play’ که به شما این امکان را می دهد تا کنترل هم تیمی های خود را که هوش مصنوعی هستند،را داشته باشید. یک منوی پیش از تنظیم شده وجود دارد که شامل عملکرد های نقش ها است – مانند تغییر موقعیت ها، حمله از راست به چپ و .. – جایی که شما می توانید تصمیم بگیرید که هریک از این تاکتیک ها را در کجای زمین به کار ببرید.در این سیستم زمین به ۱۱ مربع تقسیم می شود و شما می توانید هر یک از این عملکرد ها را در هر قسمت به صورت اختصاصی قرار دهید. برای مثال می خواهید یک بازی حمله ای داشته باشید،می توانید عملکردfullback (حمله بازیکنان خط عقب) را روی یکی از مربع ها قرار بدهید و هر گاه داخل موقعیت دلخواه در بازی قرار گرفتید این استراتژی با فشردن یک دکمه فعال کنید .اگر تمام این مکانیسم هایی که بازی به ما ارائه میدهد درست کار کند و در بازی ما به اندازه لازم موثر واقع گردد متوجه می شویم که هوش مصنوعی بازی منحصر به تنها تصمیمات شما نیست و هزاران عامل بر بازی شما تاثیر گذار خواهد بود.

ویژگی “Heart” یکی از قسمت های مبهم و مهم بازی می باشد. به نظر می آید که این ویژگی حکم نقش کاپیتان بودن را در زمین بازی ایفا می کند .شما با استفاده از این ویژگی در بازی می توانید رابطه قوی تر و البته موثر تری بین فرد و جمع برقرار کنید. هر بازیکن با توجه به آمارش توانایی استفاده از heart را دارد که این بالا و پایین بودن این ویژگی را می توانید در آیکونی که در قسمت تاکتیک های بازی موجود هست مشاهده کنید.اگر بازیکنی مانند آرین روبن را در نظر بگیریم او می تواند با حرکات خود در یک بازی علاوه بر انجام حرکات فردی بازی سازی هم کند و به کل تیم هم کمک کند. ویژگی Heart به کمک PES 2014 آمده تا کمک کند که بتوانید بازیتان را با تعادل بیشتری پیش ببرید و تنها از یک بازیکن کلیدی در تیمتان کار نکشید. در هر صورت این ویژگی یک ویژگی جدید در PES بوده و اگر مورد استقبال طرفداران بازی قرار گیرد هر ساله پیشرفت خواهد داشت.

منبع توضیحات: وبسایت Game eMag

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب بازی، یکی از سریال هایی که در فایل Serial.txt قرار داده شده است را وارد نموده و مراحل نصب را انجام دهید. پس از اتمام نصب، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link


————————————————————————-

 

سخه فشرده ۲٫۹ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. دقت داشته باشید که برای نصب بازی، حتما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا بر روی سیستم شما نصب باشد وگرنه فایل اجرایی نصب بازی اجرا نخواهد شد! بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

 – دانلود کرک نهایی نسخه RELOADED بازی به همراه سریال نصب به صورت جداگانه


————————————————————————-

 

 

 – دانلود آپدیت ورژن ۱٫۰۱ بازی Update v1.01-RELOADED نسخه معتبر ریلودد

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود