دانلود بازی Space Hulk Harbinger of Torment برای PC

اولین رای باشید!

بازی Space Hulk یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن استراتژیک می باشد که به تازگی توسط Full Control Studios برای کامپیوتر تولید و منتشر شده است.این بازی را به نوعی می توان زیر مجموعه ای از داستان Warhammer 40000 که اکثر گیمرها با آن آشنایی دارند. بازی Space Hulk بیش از ۱۵ سال در سیستک ها و کنسول های مختلف حضور داشت و این بار سازندگان بار دیگر این عنوان را با کمک بازی Warhammer دوباره به سیستم های خانگی آورده است.بازی از نظر گرافیکی هم پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Space Hulk یک بازی استراتژیک خوش ساخت با محوریت جنگ های ربوتیک در کهکشان هاست. ماجرای بازی در مورد یک تیم بی باک، قدرتمند و مجهز به انواع تسلیحات فوق مدرن فضایی است که در تلاش برای باز پس گیری شرافت خود با انبوهی از دشمنان شرور و وحشی صفت در اعماق کهکشان ها مبارزه می کنند. لوکیشین مبارزه ها اغلب کشتی فضایی عظیمی است که دخمه های پرپیچ و خم و مرموزی دارد و بطور کلی ۳ مأموریت سنگین و پر فراز و نشیب -با استفاده از تسلیحات فوق مدرن و برخوردار از قدرت جنگاوری بسیار بالا- را شامل می شود.

Space Hulk Harbinger of Torment PC-SKIDROW

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP 3
Memory:1 GB RAM
DirectX®:9.0c
Hard Drive:1 GB HD space

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7
Memory:2 GB RAM
DirectX®:9.0c
Hard Drive:2 GB HD space
Other Requirements:Broadband Internet connectio

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود