دانلود نرم افزار ویرایشگر حرفه ای صدا OcenAudio 3.7.4

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار OcenAudio ابزاری برای ویرایش همزمان چندین فایل های صوتی می باشد. توسط ocenaudio قادر خواهید بود با بالاترین کیفیت فایل صوتی خود را ویرایش و بدون آنکه خلل به فایل اصلی وارد شود ایجاد کنید. این نرم افزار از پلاگین‌ های VST پشتیبانی می کند . همچنین این نرم افزار امکان استفاده از افکت های مختلف و زیبایی در حین ویرایش بر روی سیگنال‌ های صوتی به کاربر می دهد . ویرایش فایل‌ های بزرگ ، پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی ، پیش نمایش لحظه ای از تغییرات اعمال شده ، فیلتر های دلخواه ، افکت گذاری همزمان از قابلیت های این نرم افزار است.

نرم افزار OcenAudio برای افرادی است که نیاز به ویرایش و تجزیه و تحلیل فایل های صوتی را برای شما تامین می کند. این نرم افزار همچنین دارای ویژگی های قدرتمند است که کاربران پیشرفته تر به آن نیاز پیدا می کنند. این نرم افزار بر اساس چارچوب Ocen، یک کتابخانه قدرتمند به منظور ساده سازی و استاندارد سازی دستکاری و تجزیه و تحلیل نرم افزارهای صوتی در سیستم عامل های مختلف، توسعه یافته است می باشد.

دانلود-نرم-افزار-ocenaudio

info

OcenAudio is a cross-platform, easy to use, fast and functional audio editor. It is the ideal software for people who need to edit and analyze audio files without complications. OcenAudio also has powerful features that will please more advanced users. This software is based on Ocen Framework, a powerful library developed to simplify and standardize the development of audio manipulation and analysis applications across multiple platforms.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP SP2, Vista, 7, 8, 8.1, 10 (32-bit and 64-bit)

راهنمای نصب

نرم افزار رایگان بوده و بعد از نصب می توانید از آن استفاده کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود