دانلود نرم افزار مدیریت صفحات گسترده گوگل Google Sheets 1.21.342.04 – اندروید

اولین رای باشید!

Google Sheets ابزار کاربردی و رسمی گوگل به منظور ویرایش، ایجاد و مدیریت صفحات گسترده گوگل که یکی از سرویس های جدید این شرکت می باشد طراحی شده است و کاربران با دانلود Google Sheets می توانند از امکان بیشمار برنامه استفاده نمایند. برنامه دارای امکانات خاص به منظور ارنباط جمعی با دیگران نیز می باشد و کاربران می توانند از تمامی قابلیت های برنامه به صورت همزمان استفاده کنند. این برنامه که کاملا رایگان می باشد امکان دسترسی و ایجاد صفحات گسترده را در برنامه را فراهم کرده و باعث می شود تا کاربران بتوانند با استفاده از گوشی و یا تبلت های خود براحتی به ویرایش صفحات گسترده بپردازند و محاسبات لازم و توابع گوناگون را براحتی انجام داده و در اختیار داشته باشند. شما می توانید این صفحات را به صورت اشتراکی نیز با دیگر کاربران استفاده کرده و براحتی با اکسل که نرم افزار رسمی شرکت مایکروسافت می باشد ارتباط برقرار نمایند. قالب بندی سلول ها به خوبی بهینه سازی شده است و کاربران می توانند با مرتب سازی نمودار و گراف ها آنها را در اختیار داشته باشند. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار زیبایی برای ارتباط هر چه بهتر با کاربر می باشد.

با دانلود Google Sheets کاربران می توانند رفع اشکال خوبی از صفحات اکسل خود داشته باشند و بتوانند به خوبی در هر زمان که می خواهند به این صفحات دسترسی داشته باشند. برنامه دارای امکان ذخیره سازی و خروجی فایل گوناگون برای مشاهده دیگر کاربران نیز می باشد. شما می تواند فایل های خود را طریق اکسل باز کرده و ویرایش نمایید و در نهایت نیز از آنها به عنوان ابزارهای اشتراک گذاری استفاده نمایید. برنامه بدون نیاز به اینترنت قابلیت اجرا شدن نیز دارد. برنامه روی اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب واجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Google Sheets از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Google-Sheets

Google-Sheets-Screenshot

info

Create, edit, and collaborate with others on spreadsheets from your Android phone or tablet with the free Google Sheets app. With Google Sheets you can:

– Create new spreadsheets or edit any that were created on the web or on another device.

– Share spreadsheets and work together with others in the same spreadsheet at the same time.

– Open, edit, and save Microsoft Excel files.

– Get stuff done anytime — even without an internet connection.

– Format cells, enter/sort data, view charts, insert formulas, use find/replace, and more.

– Never worry about losing your work — everything is automatically saved as you type.

Changelog :

* Bug fixes and performance improvements

Learn more about which Android permissions we request and why: https://support.google.com/docs/?p=permissions

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – Arm

دانلود فایل نصبی – Arm64

دانلود فایل نصبی – x86

دانلود فایل نصبی – x86-64