دانلود بازی Krautscape برای PC

اولین رای باشید!

جهانی که در بازی Krautscape پیش رویتان می باشد، پر از زیبایی هاست اما مشکلاتی نیز دارد. گودال ها و چاله های فضایی در اکثریت قسمت ها به چشم می خورند. اگر به هنگام پرواز با آنان برخوردی داشته باشید، کشته می شوید. در صورت باخت، مجبور به حرکت از Check Point قبلی خواهید بود. سازه ای که به صورت کاملا اختصاصی برای خود طراحی می کنید، از ده ها قسمت مختلف تشکیل شده است. اگر حواستان به هنگام ساخت آن جمع نباشد، مشکلات زیادی به وجود می آید. زیرا فیزیک به کار رفته در این عنوان در سطح بالایی قرار گرفته و کوچک ترین اشکال باعث سقوط می شود. در قسمت آزادکاری Krautscape بازیکنان می توانند به طور دلخواه، نقشه هایی برای مسابقه طراحی کنند و سپس در آن ها به بازی بپردازند. این بخش شامل امتیاز نبوده و به شکوفا شدن خلاقیت های گیمر در زمینه طراحی کمک می کند. مسابقاتی که در آن ها شرکت می کنید، هم به صورت رقابتی و هم زمانی می باشد. بدین معنی که می توانید رقیب هایی برای خود تعیین کنید. در صورت عدم تمایل، وارد قسمت زمانی شده و رکورد های جدیدی به ثبت برسانید. این بازی یک بازی متاوتدر یک جهان متفاوت است، در طول مسیر مسابقه شما میتوانید مسیر خود را طراحی کنید و تغییر مسیر دهید. جاده ها در طول راه بازی هستند و شما مسیرهای متعددی را مشاهده خواهید کرد که با خروج از آن ها ماشین همانند یک پرنده ای به پرواز در میآید و پرواز میکند. این یک مکانیزم خود در بین آسمان و زمین است، گودال های فضایی بسیاری وحود دارد که میتوانید از آن ها عبور کنید و کسب امتیاز کنید.

Krautscape PC-PLAZA

 

Krautscape-pc-cover

 


تصاویری از محیط بازی

Krautscape-screenshots Krautscape-screenshots

Krautscape-screenshots Krautscape-screenshots

Krautscape-screenshots

info

Krautscape is an action-packed racing game with bird-like flying cars, focused on competitive multiplayer gameplay. The leading player actively builds the racetrack while the chasing players can take shortcuts by flying off the track to overcome obstacles. But the track is needed to score and to get speed – the vehicles don’t have any thrusters to accelerate while flying. The three multiplayer game modes are designed to support nonlinear gameplay and intelligent movement instead of forcing you to drive perfectly.

 

Key Features

Short and action packed multiplayer racing sessions
Build a racing track while racing – every race creates a new track
Flying cars!
Three multiplayer game modes with completely different goals & gameplay
Multiplayer game modes are playable online, on LAN or in splitscreen mode (up to 4 players)
Single player practice mode
Original adaptive soundtrack
Keyboard and gamepad

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: 2.0 GHz Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB Graphics Card comparable to Radeon X1600
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Supported Controllers: XInput compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

=========================================

PLAZA Release

 

دانلود:   Direct Link