آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Avast! Free Antivirus 8.0.1488

اولین رای باشید!

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

avast free antivirus

 

 

 

نکات هنگام نصب:

– بهتر است تیک مربوط به نصب نرم افزار گوگل کروم رو هنگام نصب بردارید

– بعد از پایان نصب ، سیستم را ری استارت کنید

– بعد از نصب وارد محیط نرم افزار شوید و نرم افزار را با یک ایمیل و نام و نام خانوادگی رجیستر کنید. (ثبت نام و رجیستر برای نسخه free رایگان است)

* باتوجه به تحریم ایران از سوی avast لازم است برای باز شدن صفحه رجیستر از روش های معمول آی پی خویش را تغییر دهید. (با فری گیت فرم مورد نظر باز نمی شود)

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 111 مگابایت لینک کمکی

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود