دانلود بازی Order of Battle World War II – Allies Resurgent برای کامپیوتر

3.1/5 - (11 امتیاز)

بازی Order of Battle World War II اثر جذابی است که می توانید به صورت رایگان تجربه کرده و با ماموریت های جدیدی به سمت تجربه جنگ جهانی دوم نایل شوید. بازی دارای حالت کمپ بسیار عالی است که می تواند شما را سرگرم کرده و یک حالت استراتژیک ناب را برایتان تحویل دهد. بازی دارای حالت ارتقا قدرتمندی است که می توانید در سطح های جدید تجربه کرده و انیمیشن های متنوعی را در بازی تجربه کنید. بازی دارای عناصر زیبایی است و می توانید در محیط های سنتی و تاریک جنگ جهانی دوم، یک رقابت کلاسیک و هیجان انگیز را تجربه کنید. بیش از ۷۰۰ واحد منحصربفرد در بازی Order of Battle World War II وجود دارد که می توانید به همراه بازیکنان متنوع تجربه کنید و از ناوهای جنگی و نیروهای هوایی نیز بهره مند شوید. بازی دارای مبارزات هیجان انگیزی در طول جنگ جهانی دوم است و می توانید از سیستم های مدیریتی و منحصربفرد در قبال ارتش خود بهره مند شوید.

Order of Battle World War II Allies Resurgent PC-PLAZA | FitGirl Repack

بسته الحاقی جدید Allies Resurgent اضافه شد

دانلود-بازی-Order-of-Battle-Red-Steel

در این بازی می توانید نیروهای خود را متحد کرده و از توانایی های ذهنی خود، برای ضربه زدن به دشمنان استفاده کنید. بازی تجربه زیبایی را به شما می دهد که می توانید یک جنگ تمام عیار را تجربه کرده و نیروهای خود را در شمال آفریقا در خلال سال های ۱۹۴۱ و ۱۹۴۳ مستقر کنید و به دشمنان ضربه بزنید. بازی می تواند سیستم هیجان انگیزی از استراتژی را به بازیکنان تحویل دهد و در قبال پیروزی هایتان، جوایز هیجان انگیزی را به شما اختصاص دهد.

بسته الحاقی Sandstorm:

دی ال سی جدید این بازی تحت عنوان SandStorm منتشر شده است و یک حالت نبرد جدید را برای بازیکنان فراهم آورده است. این نسخه از بازی در شمال آفریقا جریان دارد و شاهد فرماندهی نیروهای شما در سال ۱۹۴۳ هستیم. نیروهای ایتالیایی و آلمانی با هم دیگر متحد شده اند و سعی می کنند که باهم در مقابل یک جبهه متحد شوند. تانک های با ارزش خود را راهی کرده و در نهایت از یک مجموعه نیروی قدرتمند در برابر نیروهای متفقین استفاده کنید. این نیروها با مشکلات زیادی در بیابان آفریقا روبرو می شوند و از کمبود منابع بگیرید تا شن های روان، همگی نمی گذارند تا شما راه خود را پیدا کنید و به پیروزی نایل شوید. این دی ال سی، به همراه کمپین جدیدی عرضه شده است و یک حالت داستانی جدید را عرضه کرده است. ماموریت های جدیدی در کشورهای مختلف نظیر مالت نیز جریان پیدا می کنید و می توانید به شرایط جدید محیطی عادت کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی PLAZA تحت عنوان Order of Battle World War II Allies Resurgent-PLAZA فشرده سازی شده است.
  • بازی به ورژن v9.0.6 آپدیت شده و تمامی ۱۶عدد بسته الحاقی منتشرشده را دارد.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱٫۶گیگابایت به ۹۹۰مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب حدود ۷دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲٫۹گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

Sandstorm is the new DLC for Order of Battle! It brings the series to North Africa for the first time, putting you in the shoes of Erwin Rommel, the Desert Fox himself, commander of the Axis forces in North Africa between 1941 and 1943.

Lead the Italo-German forces across a hostile desert front. Use your precious tanks to unleash a mighty blitzkrieg on the Allied forces. Overcome difficulties such as sandstorms and scarcity of supplies and vanquish your enemies with firepower and superior speed. The road to the Suez canal lies open…

Alongside a new campaign covering the whole of the North African theater (including a What-if mission in Malta!), Sandstorm greatly expands the units roster of Italy. Furthermore a brand new terrain type is available, Arid, allowing for new situations and environments.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Pentium 4 or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 Mb DirectX 11 video card with shader model 2.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4256 MB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود