دانلود نرم افزار تست سرعت اینترنت Net Speed Test Master 4.0.1 – اندروید

اولین رای باشید!

Net Speed Test Master نرم افزار خوبی به منظور تست سرعت اینترنتی گوشی همراه هنگام وصل شدن به دیتا و یا استفاده از وای فای می باشد و می توانید با دانلود Net Speed Test Master از امکانات برنامه استفاده نمایند. کاربران اندروید می توانند تا سرعت اینترنت ADSL و یا اینترنت سیم کارت نسل ۳G, 4G, 2G و یا DSL را تست کرده و به صورت کاملا تحلیلی این سرعت را در بازه های زمانی مختلف مقایسه نمایند. سرعت اینترنت در اپراتورها و سرویس های مختلف متفاوت است که این برنامه امکان آزمایش و مقایسه را برای شما فراهم می کند.

با دانلود Net Speed Test Master می توانید اطلاعات گسترده ای را در زمینه سرعت اینترنت داشته باشید و اطلاعات آن را به صورت دوره ای در برنامه ذخیره نمایید. توسط این برنامه به هزاران سرور در سراسر جهان متصل می باشد شما می توانید در ۳۰ ثانیه نتایج را مشاهده کرده و سرعت خالص آپلود و دانلود اینترنت موردنظر خود را براحتی تست نمایید. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Net Speed Test Master از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 

Net-Speed-Test-Master-Cover

 

 

Net-Speed-Test-Screenshot-1  Net-Speed-Test-Screenshot-2  Net-Speed-Test-Screenshot-3

info

Internet Bandwidth Speed Test is an Internet speed meter. It can test speed for WiFi, 2G, 3G, 4G, DSL and ADSL. With just one tap, it will test your Internet speed through thousands of servers worldwide and show accurate results within 30 seconds.

Changelog :

1 Optimize speed test method.

2 Fix bugs.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم