دانلود نرم افزار میکس و کلاژ تصاویر Photo Mixer 5.1 – اندروید

اولین رای باشید!

Photo Mixer نرم افزار قدرتمندی به منظور ویرایش قدرتمند تصاویر و همچنین عملیات کلاژ می باشد و شما می توانید با دانلود Photo Mixer از امکانات برنامه استفاده نمایید. کاربران می توانند توسط این برنامه از فیلترینگ های قدرتمند و منحصربفرد استفاده کرده و در نهایت تصاویری با متن و جلوه های ویژه های زیبا ارائه دهند. این برنامه به صورت حرفه ای می تواند کار کلاژ تصاویر را برای شما انجام داده و حتی یک کلیپ هیجان انگیز از آهنگ و تصویر را نیز برای شما بسازد که بسیار زیبا و کاربردی خواهد بود.

با دانلود Photo Mixer می توانید از قابتلیهای اضافه کردن تصاویر نامحدود استفاده کرده و روی آنها ابزارهای خاصی را نیز پیاده سازی نمایید. همه ابزارها به صورت حرفه ای قابلیت تنظیم دقیق را خواهد داشت. برنامه دارای بخش های مختلفی از جمله اضافه کردن متن و تصویر در تصویر می باشد که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. برنامه روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Photo Mixer از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 

Photo-Mixer-Cover

 

 

Photo-Mixer-Screenshot-1  Photo-Mixer-Screenshot-2  Photo-Mixer-Screenshot-3

info

Create awesome looking collages made in Grid style or Free Form Collages with Photo Effects applied to photos and Unique Borders, Photo Backgrounds and Text On collages.

Changelog :

Improved Text and Icons

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی از لینک مستقیم