سریع ترین نرم افزار گرافیکی دنیا Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131

اولین رای باشید!

اگر دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وبسایت یا کارتهای ویزیت، طراحی کنید، ما Xara Xtreme را به شما پیشنهاد می کنیم
Xara Xtreme Pro نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و … می باشد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن امکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوعی در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید.همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara Xtreme Pro 5.1.0.9131:
– قابلیت گرفتن خروجی فرمت های محبوب Swf و gif
– امکان استفاده از افکت های آماده این نرم افزار
– توانایی تغییرات بروی فرمت های فایل های PDF، فایل های  PSD و سایر فرمت های تصویری
– ابزاری قدرتمند سه بعدی ساز جهت کار با اشکال و نوشته ها
– ابزار طراحی جهت ساخت تصاویر وکتور
– امکان ساخت تصاویر پانورما
– قابلیت ویرایش حرفه ای تصاویر
– ابزار بزرگنمایی حرفه جهت ویرایش حرفه ای پروژه ها
– ابزارهای قدرتمند ویرایش متون که انعطاف پذیری فوق العاده بالایی داشته
– قابلیت طراحی کامل وب سایت در محیط این نرم افزار با استفاده از ابزار های این کار
– و …

دانلود اسکریپت

پسور فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – ۶۸ مگابایت | لینک کمکی