نرم افزاری برای طراحی مدارات الکترونیکی به نام Proteus Professional 7.6

اولین رای باشید!

از سری نرم افزار های ازمایشگاه مجازی در رشته الکترونیک نرم افزار پروتیوس میباشد که سادگی کار ، قدرت بالا و پشتیبانی از میکرو کنترلر ها باعث شده تا طرفداران زیادی را جذب خود نماید.با این نرم افزار می توانید مداری را طراحی و اجرای آنرا شبیه سازی کنید. در هنگام شبیه سازی می توانید عوامل تاثیر گذار محیط واقعی مثل دمای اتاق را هم اعمال کنید و یا دمای خازن را برای ولتاژهای مختلف مشاهده کنید. رسم نمودارها، وجود دستگاه هایی مثل اسلسکوپ و … از امکانات ارزشمند این نرم افزارند.
وجود چندین مثال آماده (مثل شبیه سازی کامپیوتر Z80 یا طراحی گیم به صورت سخت افزاری و … ) از ویژگی های جالب این نرم افزار هست.
محیط این برنامه ساده بوده و این باعث افزایش سرعت طراحی می شود. از دیگر امکانات نرم افزار این است که حتی بعد از طراحی می توانید حالت سه بعدی آن را هم مشاهده کنید.
در این نرم افزار براحتی و در عین سادگی میتوانید تمام قطعات الکترونیکی را پیدا کنید و مدارات خود را با ان ببندید هم چنین اگر برنامه نویس هستید می توانید برنامه های خود را که برای کار با میکرو کنترلر ها نوشته اید را در آن اجرا کنید و از کم و کیف و مشکلات برنامه خود آشنا شوید.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 64.7 مگابایت | لینک کمکی