مدیریت بر حافظه Cache با O&O CleverCache Server 7.1.2737

اولین رای باشید!

CleverCache Professional نام نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت بر حافظه Cache می باشد تا به کمک این ویژگی کاربران بتوانند اطلاعات درخواستی را از این حافظه مشاهده نمایند و مشاهده مستقیم از Page file ها کاهش یابد تا بدین صورت سرعت بارگذاری صفحات افزایش یابد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت اعمال تنظیمات خودکار نرم افزار و مطلوب برای کاربر ، قابلیت اعمال تنظیمات در غالب چندین profile برای کاربران مختلف ، نظارت بر اجزای مدیریتی و مهم در زمینه Cache نمودن ، بهینه سازی سیستم Cache و نظارت و کنترل همیشگی با استفاده از دسترسی سریع به ابزار در Tray ، بهینه سازی ابزار مدیریت Cache فایل های در نسخه جدید و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت O&O Software می باشد.

 

 

Cache شدن اصطلاحی می باشد که کاربران دنیای کامپیوتر امروزه ممکن است آن را بارها به گوش خود شنیده باشند و یا مطالب مختلفی را در باره آن خوانده باشند. ذخیره شدن اطلاعات بر روی سرورها و یا حتی سیستم های شخصی به صورت خودکار برای استفاده از صرفه جویی زمانی و افزایش سرعت کار کاربران در هنگام مشاهده صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد.
عمل Cache نمودن اطلاعات بیشتر بر روی سرورهای اینترنتی درون ISP ها و یا سازمان ها صورت می گیرد تا به کمک این روش سرعت بارگذاری صفحات برای کاربران افزایش یابد. شیوه کلی کار به این صورت می باشد که وقتی یک کاربر در یک شبکه درخواست مشاهده یک صفحه وب را می کند آن صفحه در Cache server ذخیره می شود تا در صورت درخواست کاربر دیگر در همان شبکه برای مشاهده همان صفحه وب آن صفحه به سرعت برای آن کاربر بارگذاری شود و در صورت بروز شدن صفحه با اعمال تنظیمات بر روی Cache server این تغییرات و به روز آوری ها برای کاربران نمایش داده می شود .Cache Server در حقیقت Proxy Server ای است که بتواند هنگام کارکردن کاربران، سایتهای بازدید شده توسط آنها را در خود نگهداری کرده و در صورتی که کاربر دیگری بخواهد همان سایتها را بازدید نماید با سرعت بیشتر و صرفه جویی در پهنای باند پاسخ خود را ازطریقCache Server دریافت کند. وجود Cache Server در شبکه می تواند تا ۵۰ درصد در اندازه پهنای باند صرفه جویی کند و راندمان شبکه را بالا ببرد. در شرایط بهینه این میزان تا ۶۰ درصد هم افزایش می یابد.  در سیستم عامل ویندوز نیز این ویژگی برای کاربران قابل اجرا می باشد .

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

نسخه ۳۲ بیتی – 8.0 مگابایت | لینک کمکی

نسخه ۶۴ بیتی – 8.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود