امنیتی بی نظیر با ThreatFire AntiVirus Free Edition 4.7.0.17

اولین رای باشید!

کامپیوترها به طور مداوم مورد حمله ویروسها، برنامه های جاسوسی و دزدی هویت (identity theft) هستند. شما هر روز اخباری در مورد یک برنامه مخرب جدید که کامپیوتر شما را تهدید می کند می شنوید. این برنامه های مخرب با سرعتی بیش از گذشته در حال افزایش هستند و مقابله با آنها مشکلتر می شود و برنامه های آنتی ویروس قدیمی نمی توانند پا به پای آنها جلو بروند. آیا برنامه آنتی ویروس شما می تواند برنامه مخربی را که همین امروز شناخته شده را پیدا کند؟ در اکثر موارد خیر، چون برنامه آنتی ویروس شما هنوز نمی داند که چطور این ویروس جدید را پیدا کند به همین سادگی. اما تکنولوژی دفاع فعال (ActiveDefense) که در برنامه ThreatFire™ وجود دارد میتواند این کار را انجام دهد و شرکت سازنده ادعا کرده است که اگر این برنامه همراه با آنتی ویروس اصلی شمااستفاده شود می تواند تا ۲۱۷ درصد محافظت بیشتری از کامپیوتر شما به عمل آورد.

ThreatFire™ بر خلاف برنامه های آنتی ویروس معمولی که فقط به دنبال برنامه های مخرب طبیعی می گردند، با پیدا کردن فعالیتهای مخرب مثل گرفتن دکمه های تایپ شده یا سرقت اطلاعات شما به طور مداوم از کامپیوتر شما در مقابل برنامه های مخرب محافظت می کند. ThreatFire™ با بکارگیری یک روش تجزیه و تحلیل پیچیده قادر است تا با برنامه های مخربی که جدیداً ایجاد شده اند، تنها به وسیله شناسایی فعالیت مخرب آنها مقابله کند.
تکنولوژی ویژه دفاع فعال (ActiveDefense) که در برنامه ThreatFire™ وجود دارد از کامپیوتر شما در مقابل همه انواع تهدید های اینترنتی – شناخته شده و شناخته نشده – برنامه های جاسوسی (spyware)، برنامه های تبلیغاتی (adware)، برنامه های ثبت کننده کلیدهای تایپ شده (keyloggers)، ویروسها، کرمها، تروجانها (Trojans)، روتکیتها (rootkits)،برنامه های سرریز کننده (Buffer overflows) و سایر برنامه های مخرب محافظت به عمل آورد.ThreatFire™ برای از بین بردن و فلج کردن آن دسته از برنامه های مخربی که یا خیلی جدید هستند و یا خیلی باهوش تر از آن هستند که توسط برنامه های آنتی ویروس سنتی که بر اساس signature کار می کنند شناسایی شوند از روش محافظت غیر موازی خود استفاده می کند. در حال حاضر تکنولوژی مشابه دفاع فعال (ActiveDefense) توسط سایر آنتی ویروسهای مطرح دنیا مثل Kaspersky، Norton، Nod32 و … استفاده می شود.

 

 

 

ویژگی مهم ThreatFire™:
• محافظت مداوم در مقابل برنامه های مخرب جدید برای همه حتی کاربران مبتدی بسیار آسان شده است.
• بدون آنکه فعالیت سیستم را تحت تاثیر قرار دهد در پس زمینه کار می کند.
•  ThreatFire™ هم اکنون شامل محافظت پیشرفته شامل قرنتینه کردن برنامه های مخرب، جستجوی برنامه های روتکیت و قوانین مخصوص به هرکاربر در هر دو نگارش مجانی و حرفه ای می باشد.
• تکنولوژی ویژه دفاع فعال (ActiveDefense) به طور هوشمند با جستجو و تجزیه و تحلیل فعالیت های کامپیوتر به شناسایی و مقابله با هر برنامه مخربی می پردازد بدون آنکه در مورد برنامه های غیر مخرب اخطاری دهد.
• بالاترین مرحله دقت پس از نصب. احتیاجی به گیج شدن در قسمت ویژگیها و تغییر دادن تنظیمات امنیتی نیست: تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ThreatFire™ را اجرا کنید و محافظت در مقابل برنامه های مخرب آغاز می شود. 
• محافظت در مقابل برنامه ویروسها، کرمها، تروجانها (Trojans)، روتکیتها (rootkits)،برنامه های سرریز کننده (Buffer overflows) و همچنین تعدادی از برنامه های جاسوسی (spyware) شناخته شده و جدید.
• این برنامه در کنار برنامه امنیتی شما کار می کند و نیازی به پاک کردن برنامه آنتی ویروس، ضد جاسوسی، دیوار آتش (firewall) یا سایر برنامه امنیتی قبل از نصب ThreatFire™ نیست.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود –8.58  مگابایت | لینک کمکی

 

 

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود