نرم افزار بی نظیر برای آناتومی بدن با نام Interactive Atlas of Clinical Anatomy به همراه Cardiovascular 2.0

اولین رای باشید!

این نرم افزار آموزشی قدرتمند تمامی تصاویر از کتاب The Netter Collection of Medical اثر دکتر Netters را با تمامی تصاویر از نسخه دوم کتاب Atlas of Human Anatomy را دارا می باشد. این نرم افزار ، تعداد بسیار زیادی از جزئیات که قابل اجرا هم در ویندوز و هم در Mac می باشد را دارا می باشد. برخی از امکانات این نرم افزار را می توان به این صورت بیان کرد : بیش از ۱۲۰۰ تصویر تمام رنگی ، بیش از هزاران نما از قسمت های برش زده شده بدن انسان به همراه فایل ویدویی برگرفته شده از The Visible Human Project ، بیش از ۲۰۰۰ تصویر از آناتومی معمولی و بالینی ، صدها تصویر تشخیص بیماری که شامل CT scan, MRI و X-ray می باشد. تعداد بسیار زیادی تمرین و آموزش. این نرم افزار فوق العاده کاربردی را از هم اکنون می توانید به صورت رایگان و برای اولین بار در وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

توضیحات: پس از حالت فشرده خارج کردن هرکدام از مجموعه های زیر ، با یک فایل ISO مواجه می شوید. می توانید این فایل ISO را توسط نرم افزارهایی همچون Nero ، Alcohol 120% و … رایت نمایید و یا اینکه توسط Winrar آن را از حالت فشرده خارج نمایید و یا اینکه توسط نرم افزارهایی همچون ISOBuster به استخراج آن بپردازید و پس از این کار ، شروع به نصب برنامه نمایید. فایل های فشرده و نرم افزار تست شده و سالم هستند. تیم دانلودها امیدوار است از این نرم افزار آموزشی نهایت استفاده را ببرید.

 

دانلود پارت ۱:     Rapidshare    Przeklej    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:     Rapidshare    Przeklej    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:     Rapidshare    Przeklej    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:     Rapidshare    Przeklej    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۵:     Rapidshare    Przeklej    Mediafire    Direct Link

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود