دانلود بازی Prince of Persia The Forgotten Sands برای کامپیوتر

4.6/5 - (35 امتیاز)

عنوان Prince of Persia به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد. اما شهرت این بازی زمانی بیشتر شد که کمپانی مطرح Ubisoft حق انتشار این بازی را از آن خود کرد. این کمپانی با عرضه سه گانه Sands of Time توانست این بازی را به اوج شهرت برساند. این شرکت که در سال ۲۰۰۸ هم یک نسخه دیگر از این عنوان را با حال و هوایی بسیار جدید عرضه کرد که این عنوان هم با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان رو به رو شد. آخرین نسخه این سری از بازی ها که Prince of Persia The Forgotten Sands نام دارد، داستان بین نسخه های Sands of Time و Warrior Within را روایت می کند.

Prince of Persia The Forgotten Sands PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Prince-of-Persia-The-Forgotten-Sands

داستان بازی Prince of Persia The Forgotten Sands از جایی آغاز می شود که پرنس برای دیدن برادرش به شهری به نام Azad می رود. اما هنگامی که به شهر می رسد متوجه می شود که سپاهی عظیم به شهر حمله کرده اند و قصد از بین بردن حکومت برادرش را دارند. اینجاست که پرنس دوباره از قدرت زمان خود استفاده می کند و بوسیله آن به کمک برادر و مبارزه با دشمن می رود.

مطالب مرتبط

سازندگان بازی درباره داستان گفته اند که “مطمئن باشید داستان بازی ارتباط محکم تری بین نسخه های Sands of Time و Warrior Within ایجاد خواهد کرد. اما سیر داستانی بازی به گونه ای است که اگر این دو نسخه را هم بازی نکرده باشید، می توانید لذت کافی از داستان بازی ببرید.

طراحی محیط بازی Prince of Persia The Forgotten Sands بسیار خوب و با جزئیات است. مکان های بازی از نقش و نگارهای زیادی تشکیل شده اند که زیبایی آن ها را دو چندان کرده اند. سازندگان بازی اعلام کرده اند که به مدد استفاده از موتور بازی سازی Anvil در صحنه های مبارزه دشمنان زیادی را مشاهده می کنید که باید با استراتژی خاص خود آن ها را از بین ببرید. در بازی Bossهای زیادی هم وجود خواهند داشت که برخی از آن ها بسیار بزرگ هستند.

info

Prince of Persia The Forgotten Sands is the next chapter in the fan-favorite Sands of Time universe. Visiting his brother’s kingdom following his adventure in Azad,

the Prince finds the royal palace under siege from a mighty army bent on its destruction. When the decision is made to use the ancient power of the Sand in a desperate gamble to save the kingdom from total annihilation,

the Prince will embark on an epic adventure in which he will learn to bear the mantle of true leadership, and discover that great power often comes with a great cost. Game features include:

Classic Gameplay Reinvented: From huge-scale multi-enemy combat to dizzying feats of acrobatic prowess in gigantic environments enhanced by the Prince’s ability to control nature and time,

Prince of Persia The Forgotten Sands will push the Prince’s prodigious abilities to unseen levels.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3) / Windows Vista (SP2) / Windows 7

Processor: 2.6 GHz dual-core Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (2.2 GHz Intel Core 2 Duo or AMD Athlon 64 X2 4400+ or higher recommended)

Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, Windows 7 (2 GB / 4 GB recommended)

Graphics: 256 MB DirectX 9.0c–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (512 MB recommended) (see supported list*)

DirectX®: DirectX 9.0c

Hard Drive: 8 GB

Sound: DirectX 9.0c–compliant sound card (5.1 sound card recommended)

Peripherals Supported: Windows-compliant keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

Internet Connection: Broadband Internet connection with 128 kbps or faster

*Supported Video Cards at Time of Release:

NVIDIA GeForce 6800 / 7 / 8 / 9 / 100 / 200 / GTX series

ATI RADEON X1600 / HD 2000 / HD 3000 / HD 4000 / HD 5000 series

Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crackfix Repack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Prince of Persia The Forgotten Sands-SKIDROW :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

————-

دانلود نسخه فشرده Prince of Persia The Forgotten Sands-ElAmigos:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم