برنامه نویسی حرفه ای با Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067

اولین رای باشید!

Intel C Plus Plus Compiler v11.1.067 نام بهترین نرم افزار در زمینه ایجاد نرم افزارهای چندمنظوره است. این نرم افزار بهترین ابزار را برای تجزیه و تحلیل کارهایتان ارائه می دهد و دارای بخش پشتیبانی در خود نرم افزار برای راهنمایی شما می باشد. دارای ابزاری برای ایجاد برنامه های چند منظوره به صورت هایپر نیز در این نرم افزار موجود است.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به داشتن Template برای ایجاد نرم افزار ، استفاده از قوانین ریاضی برای ایجاد آن و داشتن کتابخانه راهنما استفاده کرد. شما می توانید این نرم افزار را هم اکنون از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

 

توضیحات: در هنگام نصب در قسمت Activation Options ، بر روی گزینه Choose Alternative Activation کلیک کرده و سپس Next را بزنید. در قسمت بعدی گزینه Use a licence file را انتخاب کنید و فایلی که در پوشه Crack نرم افزار موجود هست را انتخاب نمایید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

نسخه ۳۲ بیت – 153.0 مگابایت | لینک کمکی

 نسخه ۶۴ بیت – 215.8 مگابایت | لینک کمکی

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود