دانلود بازی Lost Planet 2 v1.1 برای کامپیوتر – نسخه فشرده ElAmigos

4/5 - (15 امتیاز)

داستان بازی Lost Planet 2 در ادامه نسخه ی اول می باشد و این بازی ۱۰ سال بعد از اتمام داستان نسخه ی اول و در فضا رخ خواهد داد، در این بازی ماموریت ها و قابلیت ها نیز تغییر کرده اند حتی در این بازی یخ سیاره نیز شروع به آب شدن کرده و محیط ها نیز تغییر کرده و بر اثر همین آب شدن یخ ها رودهایی در سیاره ایجاد شده و جنگل های وسیعی رو تشکیل داده است. در این نسخه از بازی داستان هم ترقی و پیشرفت کرده و داستان بر روی شخصیتی با نام Wayne Holden قرار گرفته است، بازیکنان در بازی Lost Planet 2 باید از دستورات Wayne Holden پیروی بکنند و مواظب باشند تا دزدان، E.D.N III رو از بازیکن ندزدند. بازیکنان در این بازی باید قهرمانان خودشون رو از میان داستانی متفاوت و منحصر به فرد و همچنین تاثیر گذار عبور بدهند، با این کار بازیکنان فرصت پیدا می کنند تا بیشتر به داستان مشغول بشوند و از دیگر لحاظ نیز بازیکنان می توانند به فعالیت های بیشتری بپردازند.

Lost Planet 2 PC-SKIDROW + ElAmigos Repack

دانلود-بازی-Lost-Planet-2

شاید بتوان قوی ترین بخش بازی Lost Planet 2 را گرافیک آن دانست. بازی با موتور همیشگی Capcom که قبلا در Resident Evil 5 استفاده کرده بود، ساخته شده است. محیط های برفی اصلا کیفت خوبی ندارند و وقتی بازی ای مثل Uncharted 2 Among Thieves برف را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهد، عملا جایی برای Lost Planet 2 که هسته اصلی آن به برف وابسته است، نمی ماند. محیط های جنگلی از بافت و جزئیات خوبی برخوردار نیستند، ولی رنگ بندی و نورپردازی به خوبی کار شده اند. جزئیات اسلحه و شخصیت ها در حد بازی های نسل قبل هستند و Akridها و انیمیشن ها هم دقیقا از نسخه اول کپی شده اند.

مطالب مرتبط

جلوه آب بد نیست و انفجارها هم خیلی خوب و کاملا شبیه به RE5 طراحی شده اند. Draw to Distance عملا با شاخ و برگ درختان جنگل قابل مشاهده نیست و در حالت کلی حرفی برای گفتن ندارد. فیزیک هم تنها به قطع شدن دست و پا و منفجر شدن بشکه های آتش زا ختم می شود. نسخه اول Lost Planet در بخش گیم پلی بسیار هیجانی بود. مبارزه با Akridهای بزرگ و Boss Fightهای هیجانی همراه با جنگ با Pirateها و موجودات ریز دیگر خیلی جذاب بود. در این نسخه، همیشه تیمتان شما را همراهی می کند و عملا حس جذاب تنهایی در دنیای یخی جزیره از بین رفته است.

مبارزه با Akridها خیلی آسان شده و اصلا تنوعی ندارد. فقط کافی است نقطه ای زرد رنگ روی بدن آن ها دیده و دستتان را روی دکمه تیراندازی بگذارید. ماموریت ها فوق العاده خسته کننده هستند، در بخش تک نفره ماموریت ها دقیقا یک حالت است، همه آدم بدها و هیولاها را بکشید و منتظر منطقه بعد باشید. نه داستانی و نه تنوعی در مرحله وجود دارد که حداقل کمی از خسته کننده بودن مراحل بکاهد.

موسیقی بازی Lost Planet 2 خیلی جذاب است. تم های حماسی با ضرب آهنگ بالا خیلی هیجانی کار شده اند و به بدنه ضعیف بازی جان می دهند. صداگذاری اسلحه، محیط و Akridها دقیقا همان Sampleهای LP1 هستند. کار صداگذاری شخصیت ها هر چند خیلی کم است، ولی باز هم جذاب کار شده و دقیقا حس حضور در جنگ را القا می کند.

info

The larger than life action of Lost Planet 2, comes to PC! Lost Planet 2 is the sequel to Lost Planet™: Extreme Condition, the landmark third-person shooter which debuted on Xbox 360 and went on to sell over 2.3 million units worldwide after its release. Lost Planet 2 offers deeper insight into the world of E.D.N III and the uncertain fate of future mankind.

Already acclaimed for its visual accomplishments from the console versions, Lost Planet 2 will define the 3D experience on the PC. Stunning environments will immerse the player in NVIDIA Vision Surround technology, and the rebalanced gameplay and streamlined control mechanics make Lost Planet 2 PC the ultimate Lost Planet experience.

A decade has passed since the events of the first game, and the face of E.D.N. III has changed dramatically. Terraforming efforts have been successful and the ice has begun to melt, giving way to lush tropical jungles and harsh unforgiving deserts. Mankind has engaged in a civil war to take control of the precious Thermal Energy that powers weapons and vehicles on E.D.N. III and resulted in a separation into various factions.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista

Processor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or faster

Memory: 1GB+ (Windows XP); 2GB+ (Vista)

Graphics: Shader Model 3.0 or higher; NVIDIA GeForce 7800 Series, ATI Radeon HD 2400 Pro, or higher

VRAM: 256MB or more (Not guaranteed to run when shared with main memory)

DirectX®: DirectX 9.0c or higher

Hard Drive: 13.0GB free space

Sound: DirectSound Support (DirectX 9.0c or higher)

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW موجود در فایل ISO مربوط به دیسک دوم را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com