بازی Faery Legends of Avalon

4/5 - (1 امتیاز)

Faery Legends of Avalon 2011 : سفر به دنیای سحر و جادو همیشه جذاب بوده و روبرو شدن با شاه و پری و جن ها بسیار هیجان انگیز است. اما اینبار داستان ما ورود به دنیای شاه و پری نیست. بلکه شما خودتان یکی از فرشتگان هستید و داستان ,داستان زندگی شماست! پادشاه سرزمین شما avalon در حال مرگ است. شما پری تازه متولد شده ای هستید که خام هستید و تجربه ای ندارید. و سفر میتواند شما را به اهدافتان برساند و در بازی هر بار پس از گزراندن ماموریت ها و.. کاملتر میشوید و به یک پری قدرتمند و با تجربه تبدیل میشوید.پلیر ها می توانند استایل و تجهیزات پری خود را تغییر دهند که خوب هر چه جلو تر می روند به تعداد تجهیزات و امکانات (جادو ها و توانایی ها ) پریشان اضافه می شود و می توانند پری خود را آپگرید کنند .

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/Windows Vista/Windows XP
Processor: Pentium 4 3GHz or equivalent AMD Athlon processor
Memory: 1GB XP / 2GB Vista
Hard Disk Space: At least 4 GB of Space
Video Card: 128 MB or more, DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 2.0 (ATI Radeon X800 / NVIDIA GeForce 7600 / Intel GMA HD Graphics)
DirectX®: Enhanced for DirectX 9.0
Sound: DirectX 9.0c compatible

 

پاسخ به برخی سوالات رایج کاربران:

کاربران عزیزی که در هنگام اجرای بازی ، از بازی خارج میشه و یا اینکه اررور d3dx9 رو دریافت میکنن ، باید دقت کنن که آخرین نسخه directX بر روی سیستمشون نصب باشه.

کاربران عزیزی که فایل اجرایی بازی برای اونها اجرا نمیشه ، یا فایل ها رو بد دانلود کردند و یا اگر درست دانلود کردند ، دقت کنن که آنتی ویروس حتما هنگام نصب غیر فعال باشه.و سپس بازی رو حتما از محل نصب بازی اجرا کنن و از روی دسکتاپ اجرا نکنن.

توجه ( مهم) : پس از دانلود فایل iso را توسط نرم افزار nero مستقیم با سرعت پایین بر روی سی دی رایت کنید یا با نرم افزار های مختلف از قبیل Alcohol 120% بازی را اجرا کنید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – ۸۸۰ مگابایت | لینک کمکی

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود