دانلود انیمیشن محبوب پینوکیو – Pinocchio 1940

5/5 - (1 امتیاز)

Pinocchio 1080p ( 1940 ) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|


 

نام انیمیشن : Pinocchio ( پینوکیو )

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویانه ، درام ، خانوادگی

سال انتشار : ۱۹۴۰

مدت زمان : 1ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم : ۷۱۲ مگابایت

کیفیت : 1080p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : پینوکیو نام پسرکی چوبی است که توسط نجاری پیر ساخته شده و  تمام رویای این پسر چوبی تبدیل شدن به انسان است که در این مسیر … .

از این داستان ایتالیایی که اولین بار توسط نویسنده ایتالیایی کارلو کلودی در قرن نوزدهم نوشته شده ، تا کنون فیلم ها و انیمیشن های زیادی ساخته شده است . از آنجایی که کارتون های قدیمی شیرینی و جذابیتی خاص دارند ،  این بار در سایت دانلود ها اولین نسخه انیمیشن پینوکیو را با بالاترین کیفیت و زیرنویس  فارسی برای شما عزیزان تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . سایت دانلود ها تماشای این کارتون جذاب و خاطره انگیز را به شما عزیزان پیشنهاد می کند .

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی :

 

دانلود پارت ۱ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود زیرنویس فارسی به صورت جداگانه


رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود