دانلود بازی Counter Strike: Source v64 Non-Steam

4.8/5 - (69 امتیاز)

Counter-Strike: Source ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. نسخه جدید بازی که ورژن آن  1.0.0.64 می باشد برای دانلود آماده شده است. همچنین آپدیت بازی به نسخه ماه جولای سال ۲۰۱۱ نیز همراه با بازی برای شما آماده شده است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|آخرین نسخه بازی ، آپدیت شده تا ۱۴ July 2011 به همراه توضیحات کامل نصب|

 

 

توضیحات: این نسخه از بازی ، برای اجرا به صورت Non Steam می باشد و شما نمی توانید در سرورهای Steam از این نسخه استفاده کنید. دقت داشته باشید با کسانی که بازی می کنید ، همه باید به آخرین نسخه این بازی (همین نسخه قرار گرفته در پست) آپدیت شده باشند وگرنه شما امکان ایجاد سرور و بازی با آن ها را نخواهید داشت. دقت داشته باشید در هنگام نصب ، هرگونه ارروری دریافت کردید آن را Ignore کنید ، زیرا بازی به صورت کامل نصب می شود و هیچ مشکلی بوجود نمی آید.

برای تغییر نام خود در بازی به این ترتیب باید عمل کنید:

به محل نصب بازی رفته ، فایل rev.ini را با نوتپد اجرا کنید ، خط PlayerName=aviara.ro را پیدا کنید و اسم aviara.ro را به هر نامی که دوست دارید تغییر دهید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نظیر نهایت لذت را ببرید.

 

توجه مهم: کاربران عزیز، با توجه به خراب شدن کلی فایل های فشرده و نبود لینک کمکی سالم، امکان بازگردانی فایل های آسیب دیده وجود نداشت و مجبور به آپلود دوباره بازی شدیم. به این معنی که اگر شما قبلا بازی رو دانلود کردین، همین الان دانلودتون رو متوقف کنین و فایل هایی که آخر اسمشون ReUp هست رو از اول شروع به دانلود کنین. ممنون از صبر و همکاریتون.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی (تمامی لینک ها اصلاح شدند):

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود