دانلود بازی Earth Defense Force Insect Armageddon برای کامپیوتر

3/5 - (2 امتیاز)

همانند آثار قبلی این سری، بازی Earth Defense Force Insect Armageddon هم از فرمول مشابهی پیروی کرده و یک شوتر سوم شخص آرکید، شلوغ و جذاب است. همه چیز در IA  کاملا کلاسک است و در آن از پارامترهایی که این روزها در عناوین اکشن شوتر محور ناب شده، نشانه ای نخواهید دید. نه از خط سلامت پر شونده خبری هست و نه از سنگرهای بی شماری که پی در پی باید در پشت آن ها پنهان شد.

در بازی Earth Defense Force Insect Armageddon اثری از Set Piece های پر زرق و برق هم خبری نیست و به یاد روزهای قدیم تنها باید دستتان را بر روی ماشه ی شلیک نگه داشته و بدون لحظه ای توقف، مدام به این سو و آن سو بروید و برای ارتقا خط سلامتی تان بسته های کمک اولیه را از گوشه و کنار محیط جمع آوری کنید.

Earth Defense Force Insect Armageddon PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Earth-Defense-Force-Insect-Armageddon

داستان بازی Earth Defense Force Insect Armageddon کاملا وفادار به نسخه های قبلی این سری است و همانند آن عناوین باز هم با داستانی کاملا ساده و پیش پا افتاده طرف هستیم که تنها بهانه ای است برای تجربه گیم پلی سریع و هیجان انگیز این بازی. در IA نیز همانند بازی های قبل، حشرات غول پیکر از فضای لاینتاهی به زمین حمله ور شده اند و سازمان جهانی EDF موظف از بین بردن این مهمانان ناخوانده است تا زمین دوباره تبدیل به محلی امن بری زندگی انسان ها شود.

در روزهایی که موج بی پایان موجودات فضایی بدترکیب و زامبی های وحشی خونخوار، دریای صنعت بازی های کامپیوتری را متلاطم و تجربه ی آثار جدید را به چرخه ای ملال آور تبدیل کرده، رویارویی با رود خروشانی از حشرات غول آسا فرصتی مغتنمی برای تنفس و رهایی از بند تکرار کلیشه هاست.

دشمنان در IA تنوع قابل قبولی دارند و همگی چندین برابر بزرگ تر از شخصیت های اصلی بازی هستند. در طی عبور از مراحل مختلف، علاوه بر مورچه های عظیم الجثه و عنکبوت های غول پیکر با ربات های حشره ای آسمان خراش مانند و سفینه های فضایی ریز و درشت نیز مواجه خواهید شد که از بین بردن و زمین گیر کردنشان تا انتهای بازی همچنان جذابیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

info

Thousands of giant insects and aliens once again ravage the earth, and only the Earth Defense Force can stop them. Defend the city of New Detroit against an infestation bigger and meaner than ever before. Destroy these monsters at all costs, even if it means turning entire city blocks into rubble!

Enjoy raw arcade shooter satisfaction on a gigantic modern scale. Collect over 300 weapons: assault rifles, rocket launchers, energy weapons, sniper rifles, grenade launchers and more! Play with 4 upgradeable armor types: Jetpack, Battle, Tactical, and Trooper. Experience Massive replayability through arcade style scoring, tons of weapons to collect, and multiple difficulty levels in every game mode!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista SP1, Windows 7

Processor: 2.0Ghz Dual core CPU (any Core 2 Duo or AMD X2 or better)

Memory: 1GB (XP), 2GB (Vista), 2GB (Windows 7)

Hard Disk Space: 6 GB space free

Video Card: 512MB Video Card using Shader Model 3 or higher (Performance equivalent to an AMD Radeon 4350 or NVIDIA GeForce 7900)

DirectX®: 9.0c

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Any Quad-core Intel or AMD Processor

Memory: 1GB (XP), 2GB (Vista), 2GB (Windows 7)

Hard Disk Space: 6 GB space free

Video Card: 1 GB Video Card using Shader Model 3 or higher (Performance equivalent to an NVIDIA 9800 or better)

DirectX®: 9.0c

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update 1-SKIDROW با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Earth Defense Force Insect Armageddon-SKIDROW :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم