طراحی فوق حرفه ای ۳بعدی خانه با Ashampoo Home Designer Pro 1.0.1

اولین رای باشید!

Ashampoo Home Designer Pro 1.0.1 نام نرم افزار حرفه ای برای طراحی های ۳بعدی حرفه ای شما می باشد. توسط این نرم افزار می توایند خانه ای را که در صدد طراحی و یا ساخت آن برآمده اید را ، بدون حتی خرج یک ریال ببینید و اگر عیب و یا نقصی در آن مشاهده نمودید ، آن را برطرف نمایید. زاویه دید پرسپکتیو از درون و خارج خانه این کمک را به شما می کند تا از اشتباهات سنگین شما در پروژه واقعی جلوگیری شود. نمایی که شما توسط این نرم افزار بدست می آورید ، کاملا با آنچه که در صفحه رسم کرده اید تفاوت دارد ، می توانید بفهمید که کجاهای کار ایراد دارد و کجاها پاسخگو نیست. در این نرم افزار طراح می تواند بعد از کشیدن نقشه ساختمان خود آن را به صورت دو بعدی و سه بعدی با قابلیت هایی نظیر نمایشو چرخش تصویر مشاهده کند. در این نرم افزار ابزارهای گوناگونی نیز به منظور سهولت در امر طراحی برای کاربر محیا شده است. رابط گرافیکی مناسب به منظور استفاده راحت از نرم افزار ، قابلیت لایه بندی پروژه و … نیز ار دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی نمای داخلی و قابلیت اضافه نمودن وسایل به نماهای داخلی منازل از ویژگی های پرطرفدار این نرم افزار می باشد. این برنامه محصولی از Ashampoo Software می باشد. این نرم افزار شما را از خرج های بیهوده توسط اشتباهات نجات میدهد ! . این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

|به همراه دانلود در یک پارت ۱ گیگابایتی با لینک مستقیم|


 

 

 

 توضیحات نصب و فعال سازی برنامه : برای فعال سازی این نرم افزار ابتدا آن را نصب نمایید . سپس به طور کامل از برنامه خارج شوید . در داخل پوشه ای که دانلود نموده اید فایلی به نام " Registration.reg " قرار دارد . بر روی آن کلیک کنید و OK بزنید . سپس به پوشه  " Keygen " رفته و بر روی Keygen.exe کلیک کنید . پنجره ای باز می شد . در داخل پنجره باز شده از طریق منو کر کره ای گزینه ی " Home Designer Pro "  بیابید و انتخاب کنید . با انتخاب Home Designer Pro پنجره ای باز میشد . از طریق این پنجره به آدرس زیر بروید :

C:\Ashampoo Home Designer Pro\Program

حال گزینه " ash_inet2.dll " را بیابید . و انتخاب کرده و در نتها دکمه Open را بزنید . حال می توانید بدون محدودیت و بدون نیاز به شماره سریال از برنامه استفاده کنید .

 

 توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

#Null!

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود