نسخه جدید و کامل قویترین تم ساز گوشی های نوکیا Carbide ui 4.1 Theme Edition

2/5 - (1 امتیاز)

مطمئنا تا کنون علاقه داشتید تا تم های گوشی خود را ، خودتان طراحی کنید . و دیگر به دانلود تم از سایت های مختلف نپردازید . و با سلیقه و علایق شخصی خود تم زیبایی را برای گوشی های خود طراحی کنید . دارندگان گوشی ها نوکیا همواره به دنبال بهترین نرم افزار تم ساز بوده اند . شرکت نوکیا تا کنون دو نرم افزار را به طور رسمی برای این کار معرفی کرد به نام های Theme Studio , Carbide ui , Theme Studio در زمینه گرافیکی و قرار دادن آیکون و ادیت کردن آیکون در برار Carbide ui  حرفی برای گفتن نداشت و روز به روز بر محبوبیت Carbide ui افزوده شد . امروز در سایت دانلود ها پکیج کامل  نسخه جدید نرم افزار Carbide ui 4.1 Theme Edition را  که شامل نرم افزار پایه و پلاگین های ساخت برای انواع مدل های نوکیا از جمله گوشی های سیمبیان سری ^۳  می باشد را با ذخیره کردن تم های ساخته شده در اختیار شما کاربران محترم قرار داده  با این امید که از این نرم افزار نهایت استفاده را نمایید . شما با این نرم افزار می توانید تم های کاملا حرفه ای برای تمامی مدل های نوکیا از جمله ؛سری ۶۰ ورژن ۳ ( ۵۷۰۰ ، N73 ، N72 و… )  ، سری ۶۰ ورژن ۵ ( ۵۸۰۰ ، N97 ، ۵۳۲۰ ، N97 mini ، X6 و… ) و سیمبیان سری ^۳ ( N8 ، E7 ، C7 ، E7 ) و همچنین گوشی های ؛ E75 ، E72 ، E71 ، E66 ، E6 بسازید . تیم دانلود ها قدرت ساخت این نرم افزار و حرفه ای بودن آن را تضمین می نماید  . اگر به ساخت تم موبایل علاقه دارید این نرم افزار می تواند شما را به طور حرفه ای یاری کند .

 

| امکان ساخت تم برای گوشی های سیمبیان سری ^۳ مانند : C7 ، N8 و … در این نسخه اضافه شد |


 

 

 توضیحات استفاده از پلاگین ها : پلاگین ها بر اساس مدل گوشی ها تفکیک شده اند در صورت نیاز به هرکدام از آن ها بعد از دانلود محتویات فایل فشرده حاوی یک فولدر به نام گوشی مورد نظر است آن را بدون تغییر نام در مسیر زیر کپی نمایید :

C:\Program Files\Nokia\Carbide.ui Symbian\eclipse\plugins

 

 نکته بسیار مهم در مورد پلاگین ها : کاربران عزیز لطفا دقت نمایید شما باید حتما نرم افزار پایه را دانلود نمایید و نیازمند به دریافت تمامی پلاگین ها نمی باشید . و فقط پلاگین مربوط به گوشی خود را دریافت نمایید . 

 

 نکته در مورد ذخیره کردن تم ساخته شده : تم های که برای گوشی های خود می سازید مانند سایر نرم افزار ها نیاز به ساین کردن دارند . شما می توانید از آموزش برای ذخیره کردن تم ها در انجمن  استفاده نمایید . این آموزش را از اینجا مشاهده نمایید .

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود نرم افزار پایه – 125.89 مگابایت  | لینک کمکی

 

دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی سری ^۳

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی N97 

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی E66 

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی E75 

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی E71 

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی E6 

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی E72

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی سری ۶۰ ورژن ۵

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی سری ۶۰ ورژن ۳٫۲

 دانلود پلاگین ساخت تم برای گوشی سری ۶۰ ورژن ۳ و ورژن ۳٫۱

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود