ویرایش حرفه ای تصاویر با Corel PaintShop Photo Pro X4 v14.0.0.332

اولین رای باشید!

Corel PaintShop Photo Pro X4 v14.0.0.332 نرم افزاری فوق العاده که به واسطه به روز رسانی و تغییر محیط کاربری به راحتی هم قابل استفاده و بهره گیری بوده و امکانات بسیار جدیدی را هم ارائه می دهد. مدیریت کامل برروی انواع مختلف فرمت ها از انواع عکس ها گرفته تا فرمت های رایجی که برای فایل های صوتی و تصویری استفاده می شوند اولین نکته ی مهمی است که در خصوص این Corel PaintShop Photo Pro X4 به چشم می آید. ویرایشگر بسیار حرفه ای و قدرتمندی که برای تصاویر در این نرم افزار گنجانده شده از گذشته به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران مطرح بوده است و بسیاری از کاربران حرفه ای ترجیح داده اند که این نرم افزار را به عنوان ویرایشگر تصاویر خود انتخاب کنند چراکه علاوه بر سهولت در عملکرد نرم افزار تقریبا تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش و تدوین را کنار هم جمع کرده است. Corel PaintShop Pro X4 نرم افزاری مشهور در زمینه ویرایش و ساخت تصاویر می باشد که کاربران با استفاده از این نرم افزار قادرند تا توانایی ها و ابزارهای مختلفی را در اختیار داشته باشند. این نرم افزار قدرتمند یکی از بهترین برنامه های موجود برای ویرایش تصاویر می باشد. در این نرم افزار کاربران قادر می باشند تا تمامی مشکلات موجود در یک عکس را با استفاده از ابزارها و فیلترهای مختلف آماده شده و تنها با چند کلیک برطرف نمایند.

 

 

قابلیت های نرم افزار Corel PaintShop Pro X4:
– آموزش ویرایش تصاویر توسط بخش Learning Center
– ویژگی آنالیز و ترمیم سریع تصاویر تنها با یک کلیک و با کمک بخش Smart Photo Fix
– قابلیت روتوش جراحت ها، خال، زردی رنگ دندان، گودی زیر چشم و MakeUp
– ارتقا سرعت بالای ۵۰ درصدی نسبت به نسخه های پیشین
– ترمیم قرمزی چشم با یک کلیک
– مجهز به نرم افزار قدرتمند Photo Album 6 برای تهیه ی آلبوم های زیبا از تصاویر دیجیتالی
– شامل ۲ ساعت آموزش ویدیویی برای تازه کارها
– بیش از ۵۰۰، Special Effect زیبا و جدید برای ویرایش بهتر
– مدیریت بهتر فایل ها با سازمان دهنده جدید این نرم افزار
– ابزار جدید جهت تعویض رنگ های دلخواه خود
– امکان ارسال تصاویر برای دوستان از طریق اینترنت در محیط این نرم افزار
– ابزار جدید برای نقاشی
– پیش نمایش، باز نمودن و بهینه سازی فایل های ویدئوی
– پشتیبانی از ویندوز ویستا
– و …

دانلود اسکریپت

 

منبع توضیحات: پی سی دانلود

 

توضیحات نصب :

۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- نرم افزار را اجرا کنید در پنجره باز شده یک ایمیل دلخواه وارد کرده و پس از انتخاب نام کشور از منوی آبشاری موجود، بر روی دکمه Register کلیک کنید.
۳- نرم افزار را ببندید و در پنجره ای که باز می شود بر روی گزینه Already Purehased کلیک کنید، از پوشه Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کنید، از منوی آبشاری موجود گزینه Corel Paint Shop Pro v14.0 را انتخاب کرده و سریال دریافتی از Keygen نرم افزار را در قسمت Please enter your serial number وارد کرده و بر روی گزینه Phone Corel کلیک کنید و Installation Code دریافتی را در Keygen وارد کرده و بر روی دکمه Activation کلیک کنید، Activation Code دریافتی را در قسمت مربوطه در پنجره نرم افزار وارد کرده و بر روی دکمه Continue کلیک کنید تا نرم افزار با موفقیت فعال گردد.
۴- نرم افزار را اجرا کنید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – ۲۸۰٫۸ مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود