بازی فوق العاده محبوب و جذاب Tekken 5

4.5/5 - (8 امتیاز)

این بار سایت بزرگ دانلودها یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. این بازی توسط کمپانی Namco منتشر شده است که این نسخه ۵ می باشد این کمپانی نسخه های جدید هم منتشر کرده است که به حق الهی به زودی در سایت قرار خواهیم داد. دراین نسخه نسبت به نسخه های قبلی شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از ۲۰ مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از ۱۰ بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب لذت کافی را برده باشید.

 

|دانلود Tekken 5 به همراه آخرین آپدیت|

 

 

OS: Microsoft Windows XP  /Microsoft Windows 7
Cpu: Pentium 4
Ram: 2 GB
Video Cards: 512 GB
DirectX: Microsoft DirectX 10
Hard Drive: 5 GB

 

caution لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل فشرده ، با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … ، رایت نمایید.و جهت نصب بازی از فایل Install استفاده کنید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

download لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12دانلود به صورت پارت ۱گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :       Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :       Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :       Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :       Rapidshare    Direct Link

دانلود ۹: Direct Link    Part 9 Game  

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود