دانلود انیمیشن Thor & Loki: Blood Brothers 2011

2.3/5 - (3 امتیاز)

 

Thor & Loki: Blood Brothers BRRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|مجموعه کامل انیمیشن ، شامل ۴ قسمت در یک پارت ۴۵۰ مگابایتی|

 

 

نام انیمیشن: Thor & Loki: Blood Brothers – طور و لوکی: برادران خونین

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۱×4 دقیقه

حجم: ۱۱۰×4 مگابایت

کیفیت: BRRip

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: این انیمه فوق العاده زیبا و دیدنی توسط دو تهیه کننده ی برتر انیمه های جهان با نام های Robert Rodi و گرافیست معروف دنیا Esad Ribic که هر دو جایزه های زیادی را از آن خود کرده اند آماده شده است. این سفر خونین که در هاله ای از اسرار شهر آسگارد به وقوع می پیوندد ، جنگ های دیدنی و جذابی را نمایش می دهد. از دو برادری که بر اثر تقدیر و سرنوشت خود برای همیشه از هم جدا شده اند و به نبرد خونین با هم می پردازند. نبردی بر سر بودن یک پادشاه بر زمین و …

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود :     Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود زیرنویس فارسی

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود