دانلود بازی ۷۵۵۴ برای PC

اولین رای باشید!

7554 یک شوتر اول شخص است که به طور کامل بر بخش داستان متمرکز شده است. گیم‌پلی بازی با قهرمانی سربازی انجام می‌شود که در طول ۱۰ سال در جبهه‌ها به سر می‌برد و شرایط مختلفی از جنگ را تجربه می‌کند. گاهی دفاع از سرزمین‌های اشغال شده و گاهی هجوم به دل سنگر دشمنان با سلاح‌های متنوع و البته قدیمی، بخش‌های اصلی گیم‌پلی را تشکل می‌دهند. اگر بازی‌خور با تجربه‌ای باشید، با دیدن این بازی نسخه‌های قدیمی‌تر ندای وظیفه در ذهنتان تداعی خواهد شد. ۷۵۵۴ به تاریخ ۷ می سال ۱۹۵۴ اشاره دارد که به احتمال زیاد نام بازی از طرز قرائت خاص این تاریخ در ویتنام بدست آمده است. در این تاریخ، ‌ویتنام به یک پیروزی بزرگ در جنگ دست یافت. بخشی از ارتش فرانسه که برای کمک به آمریکا به ویتنام آمده بود، شکست سنگینی را متحمل شد و باقی نیروها، خود را تسلیم کردند. صرف نظر از این که بازی از منظر فنی چه خصوصیاتی دارد، این موضوع بسیار مورد توجه و خوشایند بازی‌دوستان در جهان قرار گرفته است. پیش نمایش‌های این بازی در سایت‌های نمایش ویدئو مانند YouTube بیش از صدهزار Like دریافت کرده است؛ با وجود این که بازی در نگاه اول، توان رقابت با بازی‌های برجسته روز را دارا نیست. از منظر گرافیکی بازی کمی قدیمی به نظر می‌رسد چرا که شرکت کوچک ویتنامی شش سال زمان برای ساخت این بازی صرف کرده است. با این وجود، بازی تقریبا نرم و روان حرکت می‌کند و البته سازنده بازی نیز قول داده است تا زمان عرضه جهانی بازی، گرافیک بازی را تا حدی ارتقا دهد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی ۳DM بازی|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP / Vista / 7
Processor: Pentium 4 / Athlon 64 3 GHz or better
Memory: 2 GB
۳D-graphics card: NVIDIA 6600 or ATI X700, 256MB of GPU memory or better
Sound Card: 100% DirectX9.0c compatible sound card and drivers
Free space on hard disk: 8 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

برای انگلیسی کردن زبان بازی در منوی اصلی بازی به آدرس زیر مراجعه نمایید:

TUY CHINH -> NGON NGU -> ENGLISH

زیرنویس انگلیسی بازی را نیز فعال نمایید. روش نصب بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ فروردین ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Uploadbaz     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Uploadbaz     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Uploadbaz     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Uploadbaz     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Uploadbaz     Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی ۳DM بازی به صورت جداگانه

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود