دانلود انیمیشن Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked 2011

اولین رای باشید!

 

Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

 

نام انیمیشن: Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked – آلوین و سنجاب ها : خراب شده ها

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم: ۵۹۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: در جریان یک سفر تفریحی، کشتی سنجاب ها دچار سانحه می شود و همه به جزیره ایی دور افتاده منتقل می شوند. آنها در این مکان در می یابند که جزیره ایی که آنها در آن قرار دارند ،آنطور که دیده می شود نیست و اتفاقاً جای بسیار فوق العاده ایی هم برای زندگی است و…

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود :     Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود زیرنویس فارسی

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود