نمایش و ساخت فایل های پی دی اف Nitro Reader 3.0.4.4

اولین رای باشید!

نرم افزار Nitro PDF Reader تنها نرم افزار رایگانی است که ضمن نمایش فایل های PDF میتوان فرایند ساخت و تبدیل این فایل ها را نیز انجام دهد. این نرم افراز قدرتمند میتواند به سرعت هرچه تمام تر فایل های pdf را نمایش دهد و همچنین توانایی نمایش فایل های پی دی اف در مرورگرهای اینترنتی و درون اینباکس ایمیل را نیز دارا می باشد. دیگر قابلیت این نرم افزار در رابطه با نمایش فایل های پی دی اف ، امکان highlight کردن قسمتی از متن و همچنین گذاشتن کامنت برای کلمات می باشد.

توانایی اصلی دیگر نرم افزار Nitro PDF Reader  امکان ساخت و تبدیل فایل های پی دی اف است. این نرم افزار میتواند بیش از ۳۰۰ فایل مختلف را به فرمت pdf تبدیل کند. مسلما فایل های آفیس از جمله این ۳۰۰ فایل هستند. به طور کل این نرم افزار با ایجاد یک پرینتر مجازی هر فایل قابل پرینتی را میتواند به فرمت pdf تبدیل کند. در کنار این تبدیل فرمت ، توانایی تبدیل فایل pdf به متن نیز در زمره توانایی های این نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر این نرم افزار توانایی استخراج عکس ها از درون فایل های pdf است که این قابلیت به جدا سازی آسان عکس از درون فایل های pdf بسیار کمک می کند. 

 

nitro pdf reader

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Nitro PDF Reader 2.5.0.36:

– محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرد پذیر همانند نرم افزارهای آفیس

– توانایی جستجو متن درون فایل های pdf

– امکان چرخش فایل پی دی اف و همچنین نمایش به صورت فول اسکرین

– نمایش چندین فایل pdf درون یک پنجره به صورت تب

– نمایش فایل پی دی اف درون ایمیل و مرورگر

– تبدیل ۳۰۰ نوع فایل به فرمت pdf

– تبدیل فایل pdf به فرمت های متنی

– استخراج عکس ها از درون فایل های pdf

– مشخص کردن متن های دلخواه از طریق مارک آپ کردن آنها

– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

– و…

 

*توجه مهم: فایل های قرار داده شده ، برای دانلود آخرین نسخه از سایت سازنده است. ابتدا فایل را قرار داده شده را دانلود کنید. سپس اجرا کنید تا فایل های اصل نصب نرم افزار که دارای حجم تقریبی ۲۶ مگابایت هستند ، دانلود شوند. 

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیت 

 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیت

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود