دانلود بازی Puddle برای کامپیوتر – نسخه GOG

2.3/5 - (3 امتیاز)

هدف اصلی در بازی Puddle هدایت کردن مایع مورد نظر در مسیری از پیش تعیین شده است که در آن با موانعی که گاهی باعث نابودی این مایع و تبخیر آن نیز می شوند برخورد خواهید کرد. سازندگان سعی داشته اند تا حد امکان حرکت مایع را مطابق با واقعیت طراحی کنند و از این رو عوامل مختلفی نظیر انرژی جنبشی، اصطکاک ناشی از برخورد با سطح اجسام و انرژی پتانسیل ناشی از ارتفاع و افزایش آن در هنگام سقوط را در ساخت بازی لحاظ کرده اند تا بازیکنان بتوانند هر مرحله را با حالت های مختلفی طی کنند.

برای ایجاد چالش در بازی سازندگان عوامل مخربی را بر سر راه مایعات موجود قرار داده اند که می تواند باعث از بین رفتن آن شود. به عنوان مثال در بخشی از بازی، آب در لوله در جریان است و بر سر راه آن آتش نمایان می شود و از آن جهت که مایع وقتی زمان زیادی را روی حرارت قرار گیرد تبخیر می شود، از میزان مایع اولیه کاسته می شود و اگر این مقدار از میزان مورد نظر که به پایان رساندن مرحله لازم است کم تر شود باید مرحله را دوباره تکرار کرد.

Puddle PC-GOG

دانلود-بازی-Puddle

بازی Puddle از لحاظ بصری نیز بسیار جالب و جذاب کار شده است و شامل ۴۹ مرحله متفاوت می شود که هر یک از آن ها در بخش های مختلفی نظیر بدن انسان، کارخانه ذوب آهن، ایستگاه برق، فاضلاب، لوله، بدنه ی گیاهان، آزمایشگاه، موشک و چندین و چند بخش دیگر به وقوع خواهد پیوست.

یکی از ابتکارانی که سازندگان به خرج داده اند در نحوه ی محاسبه امتیازات در پایان هر مرحله خواهد بود که روی یک نمودار و از طریق فرمولی خاص محاسبه می شود. محور عمودی این نمودار مختص زمان و برحسب ثانیه بوده و محور افقی نیز به مقدار ماده ی موجود براساس مول باز می گردد.

info

Dive into Puddle, a game unlike any other where you have to guide a puddle of fluid by tilting the environment to the left or right! Play carefully taking friction, gravity and temperature into account, and by using the unique properties of each type of fluid (water, oil, nitroglycerin, molten lava…) in a range of original environments. Conserve as much fluid as possible when crossing a variety of obstacles such as burning passageways, carnivorous plants and electric currents!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10

Processor:2.0 GHz CPU

Memory:512 MB RAM

Graphics:3D graphics card compatible with DirectX 9.0c and OpenGL 2.1

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Puddle-GOG با لینک مستقیم