دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای کامپیوتر

4.7/5 - (36 امتیاز)

داستان بازی Sniper Ghost Warrior 2 در سال ۱۹۹۳ اتفاق می افتد. جایی که جنگی بین دولت های صربستان و بوسنی هرزگوین رخ می دهد. در این بین کاپیتان کول اندرسون، اقدامات تروریستی صرب ها را سرکوب می کند و این کار را به لطف هدف گیری سران این اقدامات، انجام می دهد. شجاعت شخصیت اصلی بازی و بیداری شبانه روز او و تحمل شرایط سخت سرما، سعی در روایت و آفرینش یک حماسه را دارد.

اما طریق روایت این حماسه بدین نحو است که بازیباز، خود با اندیشه در داستان بازی Sniper Ghost Warrior 2 باید آن را نتیجه بگیرد. ولی از آن جایی که داستان، متمرکز بر اندک اقدامات تروریستی آن هم در شرق اروپا است، خیلی سخت می شود با آن ارتباط برقرار کرد. علاوه بر این، شروع روایت داستان به هیچ عنوان قوتی را پذیرا نیست. کاملا ناگهانی در اواسط یک ماموریت قرار می گیریم بی آنکه نام یا حداقل چهره شخصیت اصلی بازی و دستیارش را بشنویم و ببینیم.

Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Sniper-Ghost-Warrior-2-Collectors-Edition

مطالب مرتبط

بازی Sniper Ghost Warrior 2 توسط CryEngine 3 همان موتور گرافیکی که در بازی کرایسیس ۳ استفاده شده است ساخته شده. اما اگر شما این دو بازی را در کنار هم بگذارید هیچ وجه شباهتی پیدا نخواهید کرد. گرافیک این بازی جزو نقطه ضعف های این بازی حساب می شود. با اینکه موتور گرافیکی قوی برای ساخت این بازی استفاده شده است اما کیفیت تکسچر ها پایین است و به نوعی می توان گفت گرافیک این بازی در حد بازی های نسل قبل است. نسبت به کیفیت گرافیکی، این بازی سنگین است و بهینه سازی نشده است.

با وجود گرافیک پایین، بزرگ ترین نقطه ضعف این بخش فیزیک بازی می باشد. اگر شما دوربین را به سوم شخص تبدیل کنید و یا دویدن یارتان را نگاه کنید قطعا حس دویدن یک انسان به شما دست نمی دهد. بلکه حس می کنید کاراکتر ها بازی کمی جلوتر یک مرغ دیده اند و همگی به دنبال آن می دوند.

همان طور از اسم بازی نیز پیداست شما نباید با دشمنان به صورت رو در رو درگیر شوید . در دیگر بازی های این ژانر و البته در واقعیت هنگامی که یک تک تیر انداز به میدان نبرد فرستاده می شود به جز هدف اصلی وی که عموماً فرمانده ی اصلی گروه دشمن است تقریبا شما فرد دیگری را نباید بکشید ولی متاسفانه در این عنوان تقریبا شما باید هر کسی را که می بنید قلع و قمع کنید .

بهتر بود که مانند سری بازی های متال گیر سالید این بازی نیز به یک عنوان مخفی کاری تبدیل شود که در نهایت شما به هر سبکی که به آن علاقه داشتید بازی را به پایان برسانید . البته بعضا شاهد این هستیم که از کشتن بعضی دشمنان صرف نظر می شود ولی باز هم کمبود این نوع مخفی کاری آزار دهنده است ولی در مراحلی که به تنهایی پیشروی می کنید می توانید از کشتن بعضی دشمنان خودداری کنید ولی به دلیل کوچک بودن محیط های بازی انجام این کار بسیار سخت است .

HUD بازی شامل چندین ایتم از جمله نقشه ، ضربان قلب و هم چنین میزان سلامتی شماست . به سبک بازی قبلی دیگر مانند سایر بازی های اول شخص سلامتی شما به طور خودکار بازیابی نمی شود . خط سلامتی شما خود به ۳ خط دیگر تقسیم می شود که با برخورد گلوله های دشمن یا هر چیز کشنده ی دیگر از مقدار آن کاسته می شود به محض این که یکی یکی از این ۳ خط خالی شود سلامتی شما تا زمان استفاده از بسته های سلامتی بازیابی نمی شود ولی هم چنان اگر یکی از خطوط تا نیمه خالی شود به تدریج بازیابی خواهد شد.

در قسمت صداگذاری مورد خاصی وجود ندارد. صدای شخصیت ها کاملا بی روح و خشک است. صدا محیط نیز گاهی به گوشتان خواهد رسید. مثلا صدای مگس، صدای پا گذشتن روی پل های قدیمی یا… . در مجموع این قسمت در مقایسه با بخش های دیگر متوسط تر است.

info

Sniper: Ghost Warrior 2 is the only multi-platform, first-person, modern shooter exclusively designed around the sniper experience. It takes the bulls-eye precision of its predecessor to new and exciting heights, offering more diverse sniper challenges; a rebuilt AI system and the thrilling “one shot, one kill” precision that made the original a huge hit, selling 3 million copies worldwide. Taking advantage of the advanced capabilities of the CryENGINE3, Sniper: Ghost Warrior 2 also delivers striking graphic environments.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack

Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2Ghz, or better

Memory: 2GB

Hard Disk Space: 9Gb

Video Card:NVidia 8800GT with 512Mb RAM or better

DirectX®: 9.0c

Sound: DirectX Compatible Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.