دانلود مستند جنگجویان سرما Cold Warriors: Wolves and Buffalo

اولین رای باشید!

 

PBS – Nature Cold Warriors: Wolves and Buffalo (2013) 480p HDTV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

|به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی دانلودها|

 

 

نام مستند : Cold Warriors: Wolves and Buffalo

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۴۷۹ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : برای هزاران سال ، بوفالو ها شکار های دل انگیزی برای گرگ های منطقه آمریکای شمالی محسوب می شدند.تا اینکه بوفالو ها به سوی باختر زمین کوچیدند.بوفالو ها تنها منبع غذایی گرگها نیستند بلکه آنها از شکار های کوچکتری مانند خرگوش و.. نیز بهره می برند اما اغلب ترجیح می دهند به صورت گله ای دست به شکارهای بزرگ نظیر بوفالوها و گوزن ها بزنند.بدین منظور طبق قانون طبیعت گله هایی از شکارچیان نیز به دنبال بوفالو ها به غرب مهاجرت کردند.در ادامه مستند با رابطه ی دیرین میان این صیادان ماهر و صید های سر سختشان آشنا خوهید شد و…

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC لینک های دانلود (اصلاح شد)Rodfile    Direct Link

download دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PCدانلود زیرنویس فارسی به صورت جداگانه

آسانسور یا بالابر اتاقک متحرکی است که در در ساختمان های بلند افراد را از طبقه ای به طبقه ی دیگر می برد.در سراسر شمال آمریکا آسانسورها روزانه جمعیتی بالغ بر ۳۲۵ میلیون نفر را معمولا بدون هیچ مشکلی جا به جا می کنند.اما گاهی اخلال در کار آسانسور ها افراد را برای مدتی زندانی می کند.نیکلاس وایت کسی بود که ۴۱ ساعت در آسانسور زندانی شده بود.در این مستند پس از آشنایی با نحوه ی کارکرد این وسیله ی حیاتی در شهر های بزرگ دنیا با خطرات و دردسر هایی که گاهی اوقات به وجود می آورد آشنا خواهیم شد و سپس با افرادی که هر یک مدت زمانی ملال آور و وحشتناک را گرفتار در آن گذرانده اند به صحبت خواهیم نشست….
 
 
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود