دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

5/5 - (2 امتیاز)

Trine 2: Complete Story به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.

Trine 2: Complete Story PC-SKIDROW

 

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / Vista / XP
Processor: 2.0 GHz CPU (Dual Core recommended)
Memory: 1 GB
Hard Disk Space: 2.5 GB
Video Card: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better (Shader Model 3.0 needs to be supported)
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible
Additional: *Please note that Trine 2 may not run on most Intel graphics solutions used in 2004-2009. The game does run on new (2010-) Intel HD Graphics 3000 or better.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود بلاک کنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود