دانلود بازی The Bureau: XCOM Declassified برای PS3

اولین رای باشید!

در سال ۱۹۶۲ و در اوج دوران جنگ سرد ، The Bureau داستان منشا اولین برخورد سازمان مخفی XCOM را با یک دشمن مرموز و ویرانگر را نشان می دهد. در The Bureau شما کنترل یک نماینده ی ویژه (FBI) با نام ویلیام کارتر را در اختیار خواهید گرفت که هم باید تهاجم موجودات بیگانه را خنثی کند و هم بر وجود موجودات فرازمینی در زمین سرپوشی هم بگذارد. داستانی که گفته شده است به بررسی وقایع مهم آن زمان نیز خواهد پرداخت که از بین آن ها می توان به بحران های موشکی کوبا و تنش های فرهنگی که در دهه ی ۶۰ بوده اشاره کرد. ضمن این که بنا به گفته ی سازندگان گفتگو ها در بازی شاخه ی مهمی را در داستان تشکیل می دهند و این گفتگو در نحوه روایت داستان و پایان نیز نقش مهمی را خواهد داشت. در کتار ماموریت های اصلی داستان ، تیم سازنده از ماموریت های فرعی نیز غافل نشده است.

The Bureau: XCOM Declassified PS3-iMARS

 

 

در مسیری متفاوت :
مدیر خلاق بازی The Bureau: XCOM Declassified در صحبت های خود به این نکته اشاره می کند که چگونه بازی های شوتر مدرن با قرار دادن یک دو جین اسلحه در دستان شما و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه فکری در مبارزات بازار را به قبضه ی خود درآورده اند و بازیکنان را روز به روز در چنین عناوینی غرق می کنند. اما بنا بر اعلام وی به زودی تحولی در چنین سبکی در راه است. این بازی اول شخص استراتژی از سری XCOM برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و ۲K Games قصد داشت که این فرنچاینز محبوب تاکتیکی نوبتی را احیا کرده و آن را به نقطه ی اوج برساند.
چند سال به سرعت گذشت و همه چیز به طور قابل توجهی آرام شده بود و همچنین خبر چندان خاصی نیز از این بازی نبود. تا این که ۲K با دیدن موفقیت های یکی دیگر از بازی های این سری با نام XCOM: Enemy Unknown که توسط استدیوی Firaxis در سال گذشته عرضه شد و یک بار دیگر جهانی را در مقابل بیگانگان نشان می داد ، در عقاید خود برای آن عنوانی که در سال ۲۰۱۰ رونمایی کرده بود تغییراتی به وجود آورد.
حال استدیوی ۲K Marin آمده تا با رونمایی از بازی The Bureau: XCOM Declassified نشان بدهد که در این چند سال گذشته مشغول انجام کار بر روی چه بازی بوده اند. دیگر خبری از یک شوتر اول شخص با این بازی نخواهد و در عوض تبدیل به یک شوتر سوم شخص تاکتیکی شده است که به مانند دو بازی Rainbow Six و Brothers in Arms رهبری بر روی تیم خود حرف اول را در بازی می زند. این بازی نه یک استراتژی نوبتی است و نه عنوانی در سبک شوتر run-and-gun می باشد ، بلکه در حقیقت چیزی بین این دو سبک می باشد.

ویژگی Battle Focus این اجازه را به شما می دهد که کارهایی مانند مانور و موقعیت هم تیمی های خود را میدان جنگ به مانند واقعیت در نظر بگیرید. بازیکنان همچنین می توانند با استفاده از این ویژگی بر روی کارهایی مانند اولویت بندی بر روی هر هدف و استفاده از قدرت و توانایی هایی که هر کدام از یارهایشان دارند نیز متمرکز شوند. همچنین می توانید بازی را متوفق کرده و برنامه هایتاکتیکی برای خود بسازید مثلا در یک میدان نبرد می توانید هر کدام از یارهای خودتان را در یک  منطقه قرار دهید و نحوه ی حرکتشان را هم مشخص کنید سپس با فعال کردن بازی می توانید از زاویه ی بالا مشاهده کنید که آن ها چگونه همان طور که شما به آن ها دستور داده اید به خوبی از پس وظیفه ی خود برخواهند آمد. به علاوه برای راحت تر شدن بیشتر شما می توانید با استفاده از ویژگی Battle Focus زمان را آهسته کرده و به یارهای خود راحت تر دستورات بدهید.

 

گرافیک :
The Bureau: XCOM Declassified نیز مطابق اغلب عناوین  این روز ها با موتور محبوب Unreal Engine 3 ساخته می شود. البته شاید گرافیک آن به مانند بازی هایی مثل batman arkham city یا سری gears of war نباشد ولی با نورپردازی جالب ومحیط های شلوغ خوبی که دارد به همراه طراحی رضایت بخش شخصیت ها و گرافیک هنری بازی جلوه ی خوبی را به این عنوان داده است. البته نکات منفی هم در تصاویر و تریلری که از بازی منتشر شده به وضوح وجود دارد ولی اگرکمی توقعاتمان را پایین بیاوریم شما را به هر حال نا امید نخواهد کرد.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

۱) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود